Kakak Iparku sayang part 3

Hampir tiga bulan kami melakukan persetubuhan haram ini tanpa pengetahuan abang. Dan dalam waktu itulah juga sebanyak tiga keping ubat pil perancang keluarga dah habis. Setiap kali lepas main kak Tini akan telan pil tersebut. hubungan kami terlalu rapat dan permainan sex kami juga dah semakin membosankan kerana semua patern dah dikaji selidik dan diperaktikkan. Pada suatu malam selepas habis main doktor-doktor bersama Kak Tini, kak Tini menyuarakan hasratnya untuk mendapatkan permainan sex yang lebih hebat dan mencabar. "pening juga kepala zul memikirkannya Tini permainan yang macam mana yang ingin Tini praktikkan."

"Zul ingat tak dulu waktu kita tengok Blue Film dulu,cerita sex dengan binatang? ingat tak?"
"ingat, kenapa!!?"
"sedap tak kalau main sex dengan binatang?"
"tak tahulah saya kak? tapi kalu nak tahu best atau tidak, kenalah try dulu. Binatang apa yang tini nak test nie??"
"tak kisah lah zul asalkan best"
"betul ker nie tini"
"ya la takkan main-main kot"
"jikalau macam tu nanti zul uruskan kawan zul, Mr singh"
"Wow singh mesti best nie zul. bila?"
"amboi tini nie. dah tak minat dengan zul ker
"takkk! mana boleh lupa dengan abang zul sayang Tini."
Kami terus berciuman dan bersetubuh sekali lagi.

Aku telah merancang bagaimana nak membawa Kak Tini berjumpa dengan kawan aku Singh.Singh merupakan seorang suami kepada Villashinni. Mereka dah 10 tahun kahwin tapi anak tak ader. Isteri singh pun mengancam jugak, kaum punjabi katakan. mesti putih punya.

Aku menyuruh kak tini menghantak anak buah aku kerumah sebelah dengan memberi alasan untuk pergi menguruskan hal di pejabat pos. aku elok-olok pergi kerja dan pulang semula untuk menjemput kak Tini dengan motor. setelah diserahkan anak kepada rumah sebelah kami terus menuju kerumah singh.aku telah memberitahu singh dengan rancangan aku ini.tak tahu pulak aku yang singh telah memberitahu isterinya.rupa-rupanya isteri singh understanding rupanya. mereka berdua berkerja sendiri dan untuk projek ini sanggup mereka bercuti. lebih kurang pukul 10.00 pagi aku sampai kerumah singh. Rumah singh besar dan jauh dari rumah jiran keliling.rumahnya dikelilingi dusun buah-buahan dan terdapat juga kandang kuda dan lembu yang dijaga oleh orang yang telah dibayar upah.

Aku dapat rasakan yang Tini semakin gelisah, kurang pasti aku kenapa.Villa mengajak Tini masuk kedalm rumah untuk ditunjukkan keadaan rumahnya.aku dan singh membincangkan rancangan berdua.Zul kalu u kasi Tini main dengan saya punya pet, apa upah u mau kasi sama I. Takkan tengok saja kot??!!!relax singh,mana boleh lupa sama u, u boleh main apa sama itu Tini. Eh singh ini Tini haa manyak best ooo sekali u kena mesti mau lagi punya.i promise to u. Singh lu punya wife apa macamMonday, February 21, 2000apa lu mau sama i punya wife kaaMonday, February 21, 2000ehhh!!singgh .hehe zul kalu u mau sama i punya wife ,u can ask her laa.really singh,u don't mind singh!!! ok,,,cantikkk.

Kemudian kami diajak masuk kedalam rumah. terkejut aku melihat villa dan tini dah menukar baju dengan memakai baju tidur sahaja yang dipinjam dari villashinni.Singh menutup pintu rumah dan kami bergerak naik ke bilik singh.singh juga membawa anjing kesangannya masuk kebilik.aku dan Tini kaku melihat dengan selamba sahaja singh dan villa memulakan aksi dengan bercium-cium sambil anjing kesayangannya mejilat-jilat kaki tuannya. Terkejut aku melihat villa membuka bajunya dan menampakkan buah susu dan pukinya yang lebat dengan bulu.begitu juga dengan singh.Besar sungguh batang singh hingga terbeliak biji mata Tini.Aku membisikkan kepada Kak Tini,Wah macam tu ker yang dicari selama ini kak??,,kak Tini hanya senyum sahaja.

Kemudian singh menjilat buah susu villa dan terus ke pukinya dan aku menjadi semakim khayal dan terus membuka baju dan seluar dalam . Tini masih lagi kaku tapi masih mengusap-usap kelangkangnya.aku terus membuka baju tidur Tini, dan aku memainkan peranan aku seperti sebelumnya. aku dapat lihat bagaimana singh menyetubuhi isterinya, bising jadinya bilik tidur dengan rengekkan mereka berdua. aku memimpin Tini kepada singh dan villa. tangan Tini aku letakkan ke dada singh dan dia terus mengusap-usap dada singh yang penuh bulu itu.aku juga mendapatkan villa yang sedia menanti kedatangan aku untuk menyetubuhinya. kami bertukar-tukar pasangan.

Pengalaman dengan villa amat hebat. buah susunya jauh lebih besar dari Tini. aku melakukan pada villa seperti mana yang pernah aku lakukan pada Tini.aku menjadi semakim high dan begitu juga dengan villa, kami semakim rancak berhenjutan dan akhirnya aku berjaya melepaskan air mani ku atas burit villa. sambil aku berehat disebelah dah dapati singh masih belum habis aksinya dengan Tini,kesian tini aku tengok ,tidak mampu lagi membuka mata,walupun sudah klimaks tapi penunggangnya masih belum melepaskannya plop!plap!plop!plap!plop!plap!.villa yang sudah ghairah kembali menggosok-gosok buritnya dan memanggil binatang kesayangan billy untuk menjilat burit.Come on billy come to mama, dengan pantas anjing tersebut menjilat-jilat burit villa seperti sudah faham kehendak villa.Villa menjadi semakin ghairah dengan jilatan anjingnya itu,semakin banyak air yang keluar.Tini juga terpesona melihat kepandaian anjing singh melakukan aksi.Kemudian villa meraba-raba konek anjing dan seperti faham anjing tersebut merelakan apa yang dilakukan oleh villa.konek billy semakin panjang disebabkan lancapan villa.kemudian villa memegang konek anjingnya betul-betul dengan lubang pukinya.ditarik perlahan-lahan konekk billy masuk dalam lubang.konek billy semakin besar dan keras.billy melakukan dengan sempurna kepada villa.dihenjutnya burit villa.ternganga mulut villa menahan hentaman billy.

Aku tengok singh dengan Tini dah klimaks.singh mencabut batang pinangnya dan memancutkan atas perut Tini.habis perut badan dan muka Tini dipenuhi air singh.kemudian singh membiarkan tini terlentang dan dia mendapatkan billy.disuruhnya billy mejilat air yang berada atas badan Tini. Tini tidak membantah sedikit pun malah semakin ghairah dengan jilatan billy.billy terus menjilat puki Tini.dan tiba-tiba aku tengok tini terus memeluk billy dan mengusap-usap batang billy yang sedang kembang itu.dia melancap-lancap batang billy.billy seperti merelakan perbuatan tini.kemudian singh dan villa membantu billy memasukkan batangnya dalam burit tini.Tini mengangkang luas. dan kemudian singh menyuruh tini menonggeng supaya dapat dimasukkan melalui belakang.aku lihat Tini merangkak-rangkak menahan batang anjing singh.makin lama semakin besar dan panjang batang billy. aku lihat Tini semakin merengek-rengek menahan batang billy AAAHHHH!AAAHHHH!!!AAAHHHH!AAAAAHHHH !!zullll,

Tak pernah aku lihat macam nie punya dasyat,selalunya anjing sama anjing sahaja yang aku tengok.meleleh air liur tini menahan sedap batang billy. rupa-rupanya permainan anjing cukup lama berbanding manusia. kami membiarkan sahaja Tini dengan billy,lama lepas itu aku lihat billy mencakar-cakar carpet bilik menandakan dah sampai klimaknya.dia memaksa untuk mencabut.Meraung Tini menahan sakit dan terpaksalah singh dan villa memegang anjing mereka dari terus menarik batang keluar. Tini dah beberapa kali klimaks hinggakan tersepuk mukanya ke lantai bilik.akhirnya berjaya juga billy mencabut batangnya dan terus menjilat-jilat burit Tini. Tini terus terlelap kerana kepuasan yang tak terhingga. hampir pukul 3.30 petang baru selesai kesemuanya termasuk aku sekali.

Waktu pulang terpaksalah aku mencari tanah selut untuk Tini, kerana Kak Tini hendak menyamak badannya,kerana bersetubuh dengan anjing. ini merupakan pengalaman yang tidak dapat aku lupakan sampai bila-bila. Nampaknya Tini cukup puas dan entah kenapa kini abang aku dah kerap ada dirumah, perbuatan kami ini berjaya disimpan hingga ke hari ini. yang pasti aku ada merakam permainan kami di rumah singh.


Nukilan
"Unknown"