Isteri seorang wira 2

Sebaik saja berada di dalam bilek tidur Abang Hashim terus merangkul badan Kak Zah. Kami berpelukan dan kemudian bibir Abang Hashim mencari bibir Kak Zah. Kami berkucup-kucupan sambil berpeluk-pelukan.

Abang Hashim merebahkan Kak Zah ke atas katil. Kaki Kak Zah dikucup-kucupnya, bermula dari betis sehingga ke peha. Perbuatan Abang Hashim membuat Kak Zah rasa geli dan kegelian itu menyerap ke cipap Kak Zah. Punggung Kak Zah terangkat-angkat apabila pangkal peha Kak Zah menerima serangan bibir dan lidah Abang Hashim. Harapan Kak Zah agar cipap Kak Zah mendapat layanan dari mulut dan lidah Abang Hashim hampa kerana Abang Hashim terus saja mencium dan mengucup perut Kak Zah pula.

Sewaktu mencium-cium perut Kak Zah, Abang Hashim menolak baju tidur kelawar Kak Zah ke atas. Coli Kak Zah juga ditolaknya ke atas. Buah dada Kak Zah diramas-ramas perlahan membuat Kak Zah mengeliat kesedapan. Sesekali Abang Hashim memicit muncung buah dada Kak Zah. Puting Kak Zah masa tu dah tegang dan beberapa ketika kemudian mulut Abang Hashim pun sampai ke muncung buah dada Kak Zah.

Kak Zah mengeliat sambil mengeluh dan merintih kecil bila puting dan buah dada Kak Zah diuli, diramas dan dinyonyot dengan rakus. Tindakan Abang Hashim membuatkan buah dada Kak Zah menjadi tegang dan keras. Nafas Kak Zah masa tu sesak kerana dah betul-betul stim. Kak Zah lalu merebahkan Abang Hashim. Kain pelikat Abang Hashim terurai lalu koneknya yang separuh tegang Kak Zah pegang dan Kak Zah urut-urut dari pangkal hingga ke kepala.

Sambil mengurut-urut koneknya, Kak Zah mencium dan mengucup dada Abang Hashim. Kemudian lidah dan bibir Kak Zah menjalar hingga ke perutnya. Tindakan Kak Zah membuatkan konek Abang Hashim menjadi tegang dan keras serta berdenyut-denyut. Kak Zah memandang Abang Hashim sambil tersenyum manja. Perlahan-lahan Kak Zah mengucup kepala konek Abang Hashim beberapa kali. Abang Hashim mengeluh kecil.

"Ndak lagi?" Tanya Kak Zah sambil tersenyum. Abang Hashim angguk. Kak Zah memusingkan badan Kak Zah sehingga cipap Kak Zah hampir dengan muka Abang Hashim. "Kalau ndak…kita sama-sama", kata Kak Zah lalu kepala konek Abang Hashim Kak Zah jilat beberapa kali sebelum Kak Zah mencelapak muka Abang Hashim. Kak Zah baru saja mengulum kepala konek Abang Hashim bila Kak Zah rasai cipap Kak Zah sudah mulai dijilat dan dicium oleh Abang Hashim.

Nikmatnya tidak dapat Kak Zah bayangkan dengan perkataan bila alur cipap Kak Zah dijilat-jilat oleh lidah yang hangat, basah dan lembut. Kesedapan yang Kak Zah rasai membuatkan Kak Zah semakin ganas mengerjakan konek Abang Hashim. Habis batang dan kepala koneknya Kak Zah hisap dan kulum. Kak Zah tidak lupa untuk menjilat dan menghisap buah Abang Hashim yang membuat konek Abang Hashim makin kuat berdenyut.

Setelah agak lama juga Kak Zah menghisap konek Abang Hashim dan Abang Hashim menjilat cipap Kak Zah, tanda untuk klimaks mulai menyerang badan Kak Zah. Cipap Kak Zah yang sudah lenjun Kak Zah tekankan ke muka Abang Hashim dan beberapa detik kemudian…..zrusssssss……habis basah muka Abang Hashim dengan cairan kenikmatan yang keluar dari cipap Kak Zah.

Abang Hashim lalu membaringkan Kak Zah yang masih tercungap-cungap. Dia mencelapak di atas dada Kak Zah dan kemudian meletakkan koneknya di antara kedua belah buah dada Kak Zah. Abang Hashim mengepit koneknya dengan buah dada Kak Zah dan dia mulai mengesel-geselkan koneknya ke depan dan belakang.

"Emmm…Zahhh…abang nak pancut kat tetek Zah", kata Abang Hashim sambil mendengus-dengus. Kak Zah membantu dengan memegang buah dada Kak Zah dengan lebih rapat. Beberapa ketika kemudian Abang Hashim memegang koneknya lalu memancut-mancut air mani yang pekat mengenai buah dada dan dagu Kak Zah.


Nukilan
"Unknown"