Dapat juga akhirnya

Ini sex pengalaman aku. Nama panggilan ku “D”. Aku berkerja di bahagian IT. Dalam satu department banyak section yang berkaitan dengan section aku. Aku pasti berurusan dengan sesiapa saja dengan section yang lain. Kebanyakannya section aku berhubung kait dengan section server, kalau server problem pasti aku akan dicari untuk sama sama troubleshooting.

Section nie.. ada gadis melayu berperwatakan yang menarik minat aku untuk didekati. Gadis nie.. seorang isteri yang dah beranak dua, umur dia lingkungan 30'an. Nama manjanya "ida", itupun aku seorang saja yang panggil. Aku dah lama mengidam dengan bodynya.

Ida seorang gadis yang kecil molek dan mempunyai tubuh yang padat ( montok) dan buah dadanya yang bulat, sebulat mangga epal yang selalu ku perhatikan bila dia lalu di hadapan ku. Ramai kawan kawan sekerja geram dengan buah epalnya, dan terbawa bawa ke mimpi fuhhh bestt...!! Member aku zai pun stim kat dia.

Zai tanya aku kalau dia bagi hisap nak tak ? Hoi.. orang bodoh aje yang tolak tau….!!! Aku dan zai ketawa..

Sebelum Ida khawin, dia syok kat aku, banyak kali dia cuba try aku ajak aku keluar bersama. Tapi bila aku dah bersedia nak keluar, Ida pulak dapat tahu yang aku dah kawin dan ada anak. Ida nampak kecewa dan malu pada aku, ida sangka aku masih single. Dalam pada itu aku cuba berbaik baik dengannya, tapi.. ida cuba menjauhkan dirinya. Sehingga ida berkahwin dengan pilihan orang tua, umur lingkungan 40an.

Ida sungguh bersopan dalam semua segi samada berpakaian, tapi mulutnya lazer… sikit. Kadang kala ida nie.. buat aku sakit hati, bila ada problem pasti dia tuduh section aku yang berproblem, tanpa nak check server dia terlebih dahulu. Dengan sebab itulah saya selalu berdendam dengan ida.

Aku selalu berkata dalam hati, "kalau aku dapattttt …. pasti ku sumbat kote ku ke dalam mulut kamu tu, supaya tak lazer lagi.

So… aku kacau ida dengan panggil manis dan memuji. Disebabkan ida dah kawin… ida tak kisah pun dengan kata kata ku ….

"Ida, bila tidur malam lena tak?"

"Ehhh... kenape lak….!!!" Suaranya macam pelik.

"Bukan ape.. selalu ke… kena kacau bila tidur...!!!" (maksudnya suami dia kacau laaa.. sebab nak main...! )

Tapi ida hanya mendiamkan diri aje.. lama lama dia dah lali dengan kata kataku, kadang kadang dia layan juga. Ida nie selalu membuat aku stim dengan bau minyak wangi yang dia pakai bila dekat dengannya. Dah lama aku mengidam kan Ida nie.. stim sendiri laa nampak gayanya sebab tak mendapek.

Hari sabtu group aku berkerja, sesampai saja ida sergah aku, minta tolong check network connection, ade problem ke tidak...! Ida sungguh cantik dengan penampilannya hari itu. Dengan sepasang kemeja sutera yang labuh menampakkan buah mangga epal sungguh bulat.. korehhh zakarku.

Aku seperti biasa check section aku dan ida section dia. Problem nie.. belarutan hingga habis waktu kerja (half-day), aku sama sama cuba menyelesaikan problem nie.. Ida nampak keletihan dan lemah aje, aku cuba bersembang sembang dengan nya supaya dia tak boring.

"Ida..! awak tak sihat ke?"

"Sihattt...!" Ida menjawah lemah aje ..

"Anak sihat ?"

"Emmm…. sihat !!"

"Nampaknya kita balik lambat nie… suami you tak kisah ke ?" aku tanya lagi.

"Suami I tak ade !!!" Aku terkejut…

"Pergi mane?" aku bertanya lagi.

"…Oustation laaa..!!!"

"Ohh habis you sorang bila malam ?"

"Emmm anak ade.!!"

"Lame ke dia outstation ?" Aku tanya lagi.

"…Dah dekat dua minggu lebih kat sabah.!!!"

Lepas tu aku diam.. mecari idea nak cerita… Bilik sever nie, penuh dengan rack yang rapat rapat dengan jarak antara rack 2 kaki persegi, dan jauh ke belakang. Aku dengan ida sama sama dekat, dan rapat. Selalu sangat berlaga tangan dan terlanggar badan dengan aku. Ida pada awalnya.. semacam aje.. tak selesa.. lama lama dia relek o.k.

Aku pada awalnya tak ade rasa ape ape cuma perhatikan bodynya dari belakangnya. Minyak wanginya semerbak menusuk hidung aku.

"Ida !! minyak wangi ape awak pakai nie"…

"Alaaa biase aje!!!"

"Best baunya !!! Tentu mahal nie..!"

"Alaaa murah aje!!!"

Nampak gayanya Ida mood dia o.k sembang dengan aku, sambil tangan menaip di keyboard computer server. Di belakang aku ada meja kecil muat aku seorang duduk, dan tetap rapat antara aku dengan ida.

Aku duduk sambil memerhatikan body ida. Tapi ida tak selesa bila aku duduk sebab selalu sangat ida terlanggar lutut dan kaki aku.

"Sempit la…D !!! Wwak berdiri laaa…."

"Oppp sorry laaa….." Aku pun berdiri sambil Ida meneruskan lagi kerjanya configure
server.

Lama aku kat belakang dia sambil perhatikan bodynya dan menjeling buah mangganya.. aku dan mula syok. Stim gila aku…. bestttt.

Zakar ku mula menegang…. sesekali tergesel kat ida…. aku buat relex aje…. sambil memerhatikan ida berkerja. Ida macam tak kisah aje… Zakarku dah menujah seluarku hingga nampak membukit tinggi.

Ida pada awal tak kisah, tapi mula rasa macam tak selesa.. aku pun risau juga tapi buat macam tak ade ape ape sambil bertanya itu dan ini dan ida mengerak- gerakkan bodynya dari aku. Macamana pun ida tetap bergesel dengan aku, sebab tempat sempit sangat. Lama lama ida macam biasa.. dah tak kisah. Zakarku tetap membukit, sesekali tersentuh punggung ida… tapi ida relex aje… mungkin tak ade ape ape kot… aku pun relex juga.

Tampaku sedari zakar aku dah menusuk ke dubur ida.. ida relexx je.. sesekali bergerak lembut. Zakarku berdenyut denyut … ida pula masih relex seakan merelakannya. Aku jadi STIM gilaa…fuhhh best siol…ida resah sambil bodynya bergerak perlahan menekan zakarku…

Aku pun relex.. biarkan aje.. sambil bercerita melayan perasan ida. Body ida agak agresif perlahan lahan bergerak menekan zakarku. Zakarku berdenyut denyut… fuh best laaa.. kalau ikut kan hati nak kusondol aje jubur ida… tapi aku relex aje… fikir nak makan lama niee.. Sambil aku bertanya kat ida...

"Lama lagi ke nak settle ?"

Ida lambat menjawab soalan aku…..

"Aaa…apee dia D...?"

"Takde laa…saje tanya lama lagi ke ?"

"Tak lah lama... lebih kurang setengah jam lagi…."

"Oooo.... OK" aku menjawab pendek.

Aku dapat rasakan masa aku tanya ida tadi…tentu dia tengah khayal atau syok.… Aku apa lagi terus agak keras sikit.. sambil menekan nekan kejubur ida dengan perlahan lahan.

Ida semacam respon aje… sambil mengoyang goyang perlahan juburnya. Lama juga aksi niee… Aku terdengar ida seperti menyedut air liur dan menarik nafas panjang mengeluh.

"Uhhhh…shrppp…fuhhhhhh" ..sambil nekan ke zakarku dan meninggikan juburnya tepat ke zakarku.

Aku beranikan diri… buat buat tersentuh peha ida… sambil memandang ke muka ida….

Fuhhh real laa….. ida pejam mata.. mungkin dia memang tengah syok nie…. Aku mula melurutkanku tangan ku ke peha dia… dari atas ke bawah dengan perlahan lahan. Ida seakan memberi respon yang baik dengan mengoyangkan jubur kat aku dengan kuat dari biasa….. Ida berdegus perlahan...

"..Ughhhh… ughhhh ughhh…. srppp…. srppp….!!!" dan goyang agak kuat sikit.


Aku terus meraba perlahan terus ke mangga epalnya…. fuhhhhh best…. ida tersentak …tapi memberi respon yang baik dengan mengeliat perlahan… dengan berdegus...

"….Sssrrrrr srrrrpp….!!!" Tekanan juburnya ke zakarku agak kuat…. supaya memberi kepuasan kepadanya.

Aku terus dengan aksiku meramas mangga epal ida yang kenyal keras itu dengan lembut sambil mengigit telinga ida yang dihalangi kain tudung. Ida mengeliat lembut… sambil tangan aku cuba masuk kedalam baju ida..

Fuhhh… bestttt besar mangga epal… penuh tapak tanganku. Sambil kuramas ida mengerang perlahan…. seperti meneran taik.

"Uhgghh….ughhrrr… grrr …!!!" dengan nafas panjang…

"Emmm emmm emmm …." Tanganku cuba mencari batu mutiara ida.. yang mula timbul…lalu ku gentel dan picit perlahan lahan…… ida dah tak keharuan… Mengeliat sambil megerang …

"Grrrr uhhhhh…uhhh …srpppppp....!!!" sambil tangannya mengaru garu dipehaku.

Sambil zakarku ditekan ke dalam jubur ida. Dengan kadar segera aku buka kain tudung dan butang baju ida… sambil tangan ku sebelah tak lepas meramas mangga epal ida……

Aku terus menjilat leher dan telinga.. membuatkan ida mengerang kuat sikit sambil mata pejam menikmati… mulut mengerang dengan hafas yang tak keharuan…. Sebelah tangan ku perlahan merayap ke farajnya sambil lidahku menjilat kelubang telinga dan tangan lagi satu meramas mamgga epal….. ida seperti terkejut dan mengigil dengan bunyi mengerang tersekat sekat.....

"Ggrrrr…uhhhhhh ...uhhhh uuuuhhhhh uhhhhhhh srrppppp……."

Tangan ku menekan perlahah lahan di alur pantat mencari mutiara merah…. terasa lembab sekitar pantat ida ….sambil tangan ku meramas ramas perlahan lahan ……ida menekan agak kuat lagi ke zakar sambil mengoyang jubur…fuhh ahhhhh uhhhh best betulllll...!!! kata hatiku

Tangan ku cepat membuka kancing seluar ida dan terus londeh kan saja. Tapi masih ditutupi oleh kemeja yang labuh…. Tanganku meramas ramas pantat ida…. ida megeliat dan berdengus laju.. ughhh.. ughhh ..ughhh ughhh …ohhhhh sambil menghirup air liur nya sendiri…. aku cuba memusingkan badan berhadapan dengan ku… ida seolah olah malu dan menutup mata…… fuhhhhhhh besarnya buah mangga ida… bulat dan mata puting merah kehitaman ..aku terpegun....

Aku terus dan hisap dengan rakus hingga ida meramas ramas kepalaku dalam lemas kesedapan. Aku sememangnya geram pada mangga epal ida aku gigit sepuas puasnya sehingga ida kejang dan megerang kuat ggggggrrrrr oooohoohh grrrr uhhhh uhhh srpppppppp...! Agak lama ku kerjakan buah mangga ida…..

Setelah puas aku mengerjakan magga epal ida …perlahan lahan lidahku menjilat dari atas kebawah sambil mengarahkan ida duduk diatas meja. Aku terus mengigit faraj ida yang masih berseluar dalam.. sehingga ida terangkat angkat punggungnya….. ahha ahha ahhh…. sambil mata ida pejam dan meramas kepalaku.

Aku perlahan lahan menarik keluar seluar dalamnya dan aku memperbetulkan kedudukan dan sambil membuka kangkang dengan mendepakan kedua belah kaki seluas mungkin. Fuhhh tembamnya sambil melihat keindahan faraj ida. Lidahku tak sabar terus mencari mutiara merah ida. dengan rimbunan hutan yang agak tebal yang dibasahi hujan mazinya, lidahku terus mencari cari mutiara merah dicelah celah rimbunan.

Bau aroma kegemaran ku mula menusuk hidung dan aku terus benamkan mukaku ke faraj ida. Suasana hutan ida nie…. agak lembab selepas air mengalir perlahan dengan baunya agak kurengg….. sikit. Tapi apa nak kira ….air geli naik kepala ku jilat… sepuas puasnya sehingga ida merenggek renggek ..

Aahhh aaahh aaahh aaah ohohoh ohoho o srrpp srrp kesedapan… dengan jilatan
ku nie… Ida yang mengerang manja….. tangannya meramas kepalaku yang tak sakit dengan kuat sambil mengigil gigil .

Aku tahu ida sudah berada di puncak kenikmatan dan aku terus kan jilatanku dan sedutanku dibiji kelentitnya dan mejilat dilubang jubur ida yang dah berlendir air mazai dan air liurku.

Ida mengerang megatakan perkataan bbbbbbb eeeeeee sssssss tttttttttt... tersekat sekat.

Setelah puas.. aku menarik ida turun dari meja… dan mencangkung sambil zakarku bagi kemulutnya…. Mata ida pejam dan tertutup rapat cuba tidak meghisap zakarku….. perlahan lahan zakarku mengosok di tepi telinga dan mulut ida… Akhir mulut ida terbuka luas dan aku terus memasukkan zakarku ke dalam…

Ida tersentak dan cuba menarik keluar. Tapi aku menekan kepala ida dan ida seperti tersedak dan mengigil. Penuh mulut ida dengan zakarku seperti minum botol susu yang masih ada setengah lagi tak masuk. Ida seperti lemas dan lama ku biarkan zakarku didalam mulut ida…. Akhirnya ida seolah olah boleh menerima zakarku didalam mulutnya. Perlahan lahan aku menyorong keluar masuk dari mulut ida…..

Fuhhhhhh.. sakit laaa….! Rupanya ida tak pandai hisap kote…. Sakit zakarku kena gigi dia. Tapi tak pe…. sodap punya pasal ….air geli naik kepala kutahan jua…. nampaknya ida dah boleh tahan dengan zakarku yang besar botol susu nie…. kata hatiku!!!!

Air liurnya meleleh bila ku sondol lebih sampai ketekak ida …… meronta ronta kelemasan…. fuhhhh besssttt. Aku menarik keluar zakarku keluar dan membiarkan ide membelainya…. macam makan icecream.

Ida bangun dan duduk dimeja aku melayan buah maggga ida dan farajnya…… sehingga ida meggerang…. Aaaaaaaahhhhh… Aaaaaaaahh….. Aaaaaaa grrrrrrr…. ooho ooohh srrrp…. srrrppp. Pelahan lahan kepala zakarku menusuk ke dalam faraj ida….. tersentak ida dan terangkat punggungnya ke atas dan menggerang kuat lagi….. ahhhh uuuuhhhh ahhhhhhh uuuuuhhhh rrrrghhhh uuhhhhhhh pleassseeee memenuhi sekitar bilik server…

Ida mengerang kegahairahan Ketat betul ida punya faraj …… hatiku berkata…..

"Anak dua orang … tapi barang masih baaaik… fuuhhh…….. ketat pulak" mungkin kote suaminya kecil dan pendek, aku punya besar botol susu patutlah dia tersentak. Memang nikmat zakarku dapat berkabung didalam faraj ida nie…. sendat dan padat.

Aku mendayung dengan perlahan ida tercungap cungap dan mengeluh aahhha ahhha ahahha ahhhhh dan meminta aku perlahan rentak… tapi aku meneruskan tampa memperdulikan kesakitan yang di harungi faraj ida…… ida mengerang....

"Ummmmmm …yessssss aaaaahhhhhh D D D D D D.....!" memanggil namaku sambil zakarku rasa bagai nak tercabut dengan kemutan hebat dari ida. Aku rasa dah tak berupaya lagi aku menahan nikmatnya.... aku

"Aaah….. aaaahhhhhh …..aahhhhhh.....!" Fuuuuuu best tttt oiiiiii.

Puas zakarku keluar masuk kefaraj ida, zakar ku mencari pintu kedua ida, perlahan lahan aku menekan ke dalam lubang jubur ida… ida menjerit tergamam dengan suara tersekat sekat…..

"Jjjaaannngan ppppleeeasee…..!" Tapi aku tetap menerus tampa memperdulikan ida. Kepala zakarku dah tenggelam di dalam jubur ida….. fuhhhhhhh ketat beb…..! Itu pun baru kepala je…

Aku tekan perlahan ida mengigil tersentak….

"uuhhhh Uhhhh noooooo...!"

Zakarku masuk suku kedalam lagi.

"Ppppleeeeeaaaaseeee....!" Tapi aku tetap ganas nak teruskan….

Perlahan lahan aku menekan sambil ida mengoyang goyang punggungnya seolah olah cuba menyesuaikan zakarku. Perlahan lahan ku tekan hingga hampir setengah lagi ida mengigil ….

"Uhhh uhhh uhhh uhhh uhh uhhhh...!"

Suara ida membuatkan aku stim gile. Dengan hentakkan yang kuat, zakarku masuk sepenuhnya ke dalam……. ida mnjerit....

"Aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh aahhhhhhhh....!"

Aku membiarkan selama yang boleh didalam jubur ida ……. Ida sendiri cuba mengoyang dengan ghairah, aku membantu dengan menyorong tarik dan keluar…. fuuuuuuuhhhhhhhhhhh beeeesssssssstttt…… Ida seolah olah suka dengan bunyi ciplap ciplap ciplap………aku mendayung dengan agak laju.. ida merengek rengek sambil berpaut dengan bahuku….

"Uhhhhh emmmmm uhhhhh aaahhhhhhh……!"

Setelah puas ku kerjakan jubur ida…. aku terus memasukkan zakarku sedalam dalamnya kedalam pantat ida pulak dengan tampa sebarang isyarat………Ida menjerit terkejut dengan kuat sekali....

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....! " Tampa meghiraukan keadaan sekeliling…

Aku hampir klimak dan terus sondol jubur ida sekali lagi dengan sekuat kuat…..ida menjerit sambil meronta ronta …..

"Noooooooooooooooooooooooooo....! Aaaahhhhhhhhhhhh...!" Sehingga akhirnya aku terpancut ke dalam jubur ida…..dan ida mengigil gigil dan mencungap cungap……

Ida dalam pelukkan ku sambil mencium mulutku dengan ganas…….. Zakarku masih lagi di dalam jubur ida.. terasa panas air mani ku yang bersepai dalam lubang tu………

Setelah lama berkabung aku menarik keluar zakarku dengan laju…. Fuhhhhhh ida terkejut. Air mani membuak buak keluar dari juburnya sambil aku menyapu dengan seluar dalamku.

Ida kelihatan letih sambil membetulkan bajunya dan senyum malu pada ku.. Aku terus menciumnya dengan manja… Apabila kami dah siap berpakaian.... aku dan ida pun menuruskan kerja yang dah hampir nak selesai..... sambil aku peluk ida dari belakang.

Semenjak dari itu ida selalu senyum dengan ku dan aku selalu meramas mangga ida bila orang tak nampak.. dan menepuk punggungnya ….ida suka dan tersenyum….

Aku masih menantikan bilakah peluang kedua ku……..!


Nukilan
"hassan hashim"
"pussymu@hotmail.com"