Hari Gawai

Nama aku nay (nick je ni).. umur aku baru je 17 tahun. Ni aku nak cerita pengalaman aku masa hari gawai baru2 ni. Aku ada sorang gf nama dia lynn.. dia ni baru je form 4. Aku suka lynn ni sebab dia ni suka manja-manja. Aku selalu borak dengar lynn dalam telepon.. boleh katakan tiap2 hari aku call dia or dia call aku... Kekadang tu masa borak dalam phone aku ada bagitau dia aku nak jilat dia... tapi kat dalam phone aje la... kalau jumpa dia kat tak pernah pun aku cerita pasal benda tu.. tak berani aku nak cerita depan2... nanti ada pulak yg kena penampar...Until hari gawai baru-baru ni.. lupa nak bagitau lak.. aku ni kat serawak... melayu serawak.

So serawak cuti masa hari gawai... kawan aku nama dia jeff parents dia takde.... parents dia balik kampung halaman... sambut hari gawai... so dia ajak aku datang rumah dia.. aku pun ajak lynn pegi sekali.. aku suruh lynn tipu parents dia.. suruh dia cakap dia tidur rumah kawan dia. Kat rumah jeff ni ada lagi dua orang kawan aku, jason dah mahathir. Malam tu aku dengan member aku ni minum XO sebab nak merayakan hari gawai ni la.. nak pekena tuak.. takde... so XO dengan vodka la jadi gantinya. Aku rasa kepala aku dah high sikit.

Gf aku lynn tu tengok aje sebab dia tak berani nak cuba.Lepas tu aku beritahu lynn yang jeff ni ada bela tikus putih.. lynn ajak aku pegi tengok sebab tikus ni dalam bilik jeff. So aku ikut jer... suka dia tengok tikus tu.. dia kata comel. Sambil lynn tu tengok tikus aku pulak tengok body dia. Dia pakai sweater dengan jean... badan dia comel.. geram aku tengok.. shape dia memang lawa. Lynn ni asyik cakap tikus tikus tu cute. Tah macam mana aku boleh cakap "Lynn do u wanna see my dick".. pasal high agaknya. Aku tengok lynn diam je.. muka pun macam pucat. So aku tanya sekali lagi.

Dia diam jugak. Kesian jugak aku tengok. Aku pegi dekat dia lepas tu aku tarik dia duduk atas katil jeff. Kecil je katil jeff ni.. single bed. Lepas dia dah duduk aku terus bukak zip jean aku.. aku tak pakai seluar dalam so batang aku terus je keluar bila aku bukak zip. Then aku pegang tangan dia dan letak kat adik aku yang sorang ni.Mula-mula dia pegang sikit-sikit aje. Lemah jer.. so aku suruh dia gengam. Then aku rapatkan badan aku dgn dia dan aku jilat-jilat kat telinga dia. Lepas beberapa minit aku jilat dan cium kat kawasan telinga dia tangan dia mula mengusap-usap batang aku.

Aku bisik kat telinga dia suruh dia kulum... dia cakap tak nak. Lepas tu aku bukak sweater dia.. pakai bra warna putih awek aku ni.. bee dees, jenis yang hook dekat depan macam clip. So apalagi aku terus la unhook bra lynn tu. Aku tengok puting dia dah keras... breast lynn ni takde la besar just nice orang kata. Aku takde la isap puting dia sebab aku dah aim benda yg kat bawah tu.. apa lagi pussy dia la.Aku buka zip jeans dia.

Lynn tu dah mula menangis tapi aku dah stim so aku tak peduli la. Aku rebahkan dia atas tilam jeff tu.. tangisan dia makin kuat tapi dia tak melawan just biarkan saja. Lepas buka zip dan butang aku tarik jeans dia.. susah jugak nak tanggalkan sebab ketat. Tapi akhirnya tanggal juga. Panties dia pun color pink ada bunga-bunga. Cute je aku tengok. Aku dengan rakusnya tanggalkan panties dia tu... tak sabar nak tengok pussy dia. Cute betul pussy lynn ni.. bulu sikit-sikit je.. macam budak form one. Lepas tu aku carik kelentit dia.. jumpa.

AKu pun mula menggosok-gosok biji kelentit dia. Lynn mula nangis tersedu-sedu tapi yang aku herannya dada dia makin kuat bergoncang dan air semakin banyak mengalir.. basah dah cadar jeff ni.Aku ni geli part jilat-jilat pussy so aku takde la try jilat kawasan banjir tu. Aku kangkangkan kaki lynn lepas tu aku pegang batang aku dan letak kat lubang pussy dia.

Masuk sikit kepala adik aku tu tapi sampai takat tu saje.. aku tolak sikit tapi tak leh masuk.. rasa macam nak patah batang aku tu. Muka gf aku lak dah merah semacam. So aku stop. Lepas tu aku masukkan jari aku dalam pussy lynn ni. Aku korek cepat-cepat... gf aku ni mula menjerit tapi aku buat tak dengar jer. Aku rasa kawan aku kat luar tu dah tau apa yg aku tengah buat ni tapi lantak la. So aku teruskan dengan aktiviti mengorek ni.. macam orang carik duit tambang bas kat pasir.

Lynn ni dari menjerit.. sekarang ni merenget-renget pulak.. nafas pun makin laju... aku pun makin syok mengorek. Air dia jangan cakap lah.. banyak betul habis basah cadar tu. Korekkan aku semakin laju begitu jugak dengan keluhan lynn tu... merengek-rengek macam budak kecik. Tak lama lepas tu keluar satu cecair hangat.. pekat.. bukan darah.. melekit-lekit je aku rasa. Lepas dah abis keluar aku try masukkan adik aku ni ke dalam pussy dia.

Lynn diam saja. Mula-mula kepala masuk.. lepas tu aku tolak sikit lagi.. masuk jugak. Pastu aku tolak lagi.. masuk.. tapi bila aku try tolak lagi.. tak leh masuk.. kepala adik aku dah jumpa dengan selaput dara dia. Aku tarik keluar batang aku lepas tu masuk semula sampai jumpa dara dia.. aku buat dua tiga kali.. kalau keempatnya aku tarik then aku tolak kuat... terus masuk semua batang aku. Yesss.. aku berjaya pecahkan benteng pertahanan dia. Dia menjerit cakap sakit. Suruh aku slow slow... Aku mulakan aksi menyorong tarik.. tapi perlahan aje.

Sambil tu tangan aku tak miss meramas-ramas breast dia.. sedap.. gebu jer... tapi puting dia keras. Lama2 aku laju sikit.. aku henjut dia.. pap pap pap.. bunyi telor aku kena bontot dia. Masa aku henjut ni aku teringat cerita lucah yang aku pernah tengok dekat dalam video. Doggy style. So aku tonggengkan budak lynn ni. Pehh.. first time aku tengok pussy pompuan dekat-dekat macam ni... Kat tepi bibir dia tu ada darah sikit.. mesti darah dara dia yang aku pecahkan tadi.

Tapi aku tak risau sebab sikit aje. Then aku pegang pinggang dia.. lepas tu aku slow-slow masukkan batang aku. Pehhh... ketat. Aku terus henjut dari belakang. Sambil aku henjut tu aku tengok gf aku ni dok henyak-henyak bantal. Sedap sangat la tu agaknya. Tangan aku pegang perut dia.. lepas tu turun ke breast dia. Aku ramas-ramas breast dia. Tapi henjut tetap henjut. Lynn ni pulak buat bunyi macam sakit-sakit. Bunyi cam nie lah "hizzz huh ahhh uhhhh". Sedap betul aku dengar bunyi tu.. aku henjut laju sikit. Sedap betul aku rasa masa tu... takde bandingannyaTak lama lepas tu bunyi dia makin kuat.. kemutan dia pun main kuat.. sedap betul batang aku... rasa macam ada seribu jari-jari halus mengurutnya.

Aku pun rasa dah tak boleh tahan ni so aku henjut laju lagi. Keluar masuk.. keluar masuk keluar masuk.. tak lama lepas tu aku rasa nak pancut... aku cepat-cepat tarik keluar lepas tu pancut kat bibir pussy dia. Bila habis air mani aku keluar, aku gosok-gosok kepala adik aku dengan kelentit dia.... merenget gf aku tu. Bila batang aku dah kecut.. aku lap batang aku dengan cadar jeff. Aku nak bangun.. tiba-tiba lynn cakap "can i suck it now?" aku punya batang dah lembik tapi aku bagi ajela. Dia pun kulum walaupun lembik. Tapi dia tak puas hati lepas tu dia usap-usapkan batang aku dengan tangan dia.. dia lancap sikit-sikit.

Tapi adik aku ni dah letih.. so aku cakap kat dia lain kali saja la kita sambung. Aku pakai baju dah seluar.. dan dia pun pakai baju dan seluar dia. Lepas tu dia keluar daripada bilik pegi kat ruang tamu. Member aku si jeff, mahathir dan jason ni terus je masuk lepas tu. Jeff cakap dia orang tengok wayang free tadi.. rupa-rupanya tadi dia orang mengintai aku dengan lynn ikut tingkap. Muka aku terus merah... aku diam jer.. lepas tu aku keluar.. ambik helmet dah hantar lynn pegi rumah kawan dia. aku tengok mata lynn tu merah jer.. menangis lagi agaknya.

Lepas antar lynn aku terus balik rumah jeff. Aku tengok budak-budak tu semuanya dah mabuk.Dah sebulan peristiwa ni terjadi... tapi aku tak dapat nak ajak lynn keluar.. bila aku call macam- macam alasan dia bagi. Aku tak kisah la... aku memang suka lynn ni sebab dia ni suka manja-manja. Tapi dia ni kuat emotional sikit. Hari ni dia call aku.. pagi-pagi buta dia call. Dia cakap dia nak keluar dengan kau tapi aku kena janji bila tiba masanya nanti aku kena kawin dengan dia... aku cakap ok saja... sebab aku nak main dengan dia lagi.