Yin Teng

Malam itu, aku dan yin teng (nama sebenar) berjalan-jalan keliling tasik seperti biasa selepas study bersama di library. Aku dan yin teng kawan biasa, aku pernah approach dia suatu masa dulu, tapi yin teng diam, jawab ya pun tidak menolak pun tidak. Dia cuma kata, "Kita kawan je lah, anim bukan ada kawan lain pun."

Kami bercerita tentang discussion tadi. Tension... banyak benda tak faham. Selalunya macam tu lah. Dipendekkan cerita, aku terlanggar tunggul kayu. Dengan tak semena-mena yin teng menangkap tangan aku kerana takut terjatuh terus ke pinggir tasik. Aku dapat merasakan betapa lembut jari-jemarinya.

Kaki aku terseliuh, aku duduk di atas rumput memandang tasik. Yin teng duduk di sebelahku. Entah bagaimana, aku sudah memegang tangan anim, lalu mulutku bertanya "Kenapa yin teng tak jawab lagi soalan tahun lepas..." Yin teng cuma diam, sambil tangannya mengelus-ngelus jari-jemariku. Diam-diam aku peluk pinggangnya, anim bersahaja. Yin teng memakai t'shirt pendek dengan jeans malam itu. Bila duduk begitu, bahagian pinggangnya agak terbuka.

Tanganku mencuri pegang kulit pinggangnya, terasa hangat. Jantungku mula berdebar. Yin teng masih bersahaja. Tiba-tiba, kedua-dua tanganku mula memegang muka yin teng, yin teng memandang tepat mataku. Anak matanya seperti meminta-minta sesuatu. Aku terus bertanya, "Yin teng, boleh?" Yin teng tidak menjawab, dia cuma menutup mata dan membuka sedikit mulutnya.

Dengan penuh debaran, bibirku dan anim bertemu. Tanpa aku jangka, lidah yin teng mula bermain-main dalam mulutku seperti anak kehausan. Aku terus memeluk dan merebahkan badannya. Kami bercium sepuas-puasnya. Masing-masing sememangnya tidak pernah merasai keadaan begitu. Jiwaku terus memberontak. Tanganku semakin berani, lantas mengusap ke dalam t'shirt yin teng. Yin teng semakin erat memelukku dan lidahnya semakin ganas bermain dalam mulutku.

Seketika kemudian, aku mengangkat muka, memandang mata yin teng kesayanganku malam itu. Matanya jelas meminta sesuatu yang aku sedia memahaminya. Sambil tanganku membuka butang dan zip jeans yin teng, tangannya meramas-ramas senjataku yang sememangnya sudah tegang dan panas. Bila aku meramas-ramas khazanah daranya, anim terus membuka zip seluarku dan memasukkan senjataku ke dalam mulutnya.

Aku terasa suatu nikmat yang tak pernah kurasakan sebelum ini. Aku lantas mula menjilat khazanah yin teng dengan perlahan, terasa enak yang tidak dapat kubayangkan. Khazanah yin teng semakin basah, dan aku juga terasa sesuatu ingin keluar dari senjataku. Yin teng seperti mengetahui sesuatu lantas mengeluarkan senjataku dari mulutnya.

Sambil memejamkan mata, anim menarik seluarku ke paras lutut dan membuka jeans dan seluar dalamnya. Dia lalu memberi isyarat supaya aku duduk berlunjur. Aku akur, Yin teng bangun, seraya duduk mengadapku yang sedang berlunjur. Bila aku mula terasa selesa kembali, kami berpeluk erat sambil bercium dengan penuh nafsu dan....

... tangan halus yin teng memegang erat senjataku menghalakannya ke khazanah daranya. Kami tidak dapat mengawal perasaan lagi. Aku menngerak-gerakkan senjataku di mulut khazanah yin teng sambil memberi isyarat bertanya kedudukan yang betul. Yin teng terus faham dan menusukkan senjataku ke kamar di dalam khazanahnya. Aku terasa nikmat yang tidak terhingga. Sambil Yin teng memelukku erat, kedua tanganku meramas punggung gebu yin teng sambil merapatkannya lagi ke arahku.

Tiba-tiba yin teng melepaskan ciuman sambil mengerang halus kelazatan. Aku lantas merebahkan badannya sambil meluaskan kangkangnya. Sambil memegang pinggang yin teng, senjataku semakin pantas keluar masuk, yin teng tidak ketahuan lagi sambil mengerang-ngerang kemengahan. Dia lantas menjerit kecil kelazatan sambil punggungnya terangkat. Aku pun sedia memahami maksud bahasa badannya.

Selepas kira-kira 15 minit, aku terasa sesuatu ingin keluar dari senjataku. Sebelum sempat bertanya kepada yin teng, segalanya telah terpancut dan merembes keluar melalui tepian senjataku yang masih didalam kamar khazanahnya.

Kami terbaring seketika, kepenatan, di tepi tasik yang suram itu. Seketika kemudian, kami berpakaian semula tanpa berkata apa-apa di antara satu sama lain. Kami berjalan pantas ke arah rumah kita masing-masing sambil membersihkan bekas-bekas rumput dan tanah di seluar kami.

Kami terus ke kantin seperti biasa. Aku meminta teh tarik dan yin teng dengan milo panas seperti biasa. Sambil menikmati minuman panas, yin teng tersenyum penuh makna kepadaku sambil berkata seakan berbisik, "Baju tak bukak pun tadi kan!" Aku tertawa kecil. Malam itu giliran yin teng membayar minuman, dia lantas membayar dan meminta diri. Aku terus menghantar yin teng ke lobby blok siswi. Sambil yin teng manaiki tangga aku berkata kepadanya, "Thanks yin teng!"