Bukan dibangga 1

Aku dah banyak membaca artikel dari web ini. Aku rumuskan artikel ini banyak yang direka-reka. Tapi aku pasti ini mungkin perkerjaan budak-budak baru dalam fantasi sex mereka..... kekadang boring jugak bila aku baca dan dapat kesan dengan clear ini adalah rekaan. Asasnya ialah aku dah berpengalaman dalam hal-hal seperti ini. Baik dari anak dara hingga kepada janda.... termasuk yang isteri orang dan yang sedang dalam proses perceraian mahu pun yang sudah bertunang.

Aku kira dosa aku dalam hal nafsu syawat ini memang besar. Puas aku cuba bertaubat tapi peluang dan kemudahan untuk melakukan sex sedemikian rupa semakin bertambah-tambah. Walaupun aku sudah mendirikan rumahtangga selama hampir 7 tahun, namun ianya hanya dapat aku bertahan taubat selama 2 tahun aje... lepas tu start balik perangai lama... sex di luar NIKAH.

Jumlah wanita yang pernah aku tiduri......

Susah nak ingat..... tapi aku boleh ingat nama mereka..... bermula dengan gf aku dari Filipina... Christine... Mei... Artis (nama tak boleh sebut), Ani..... (pengapit isteri kawan aku), Lyn... (penuntut kolej dari selatan).. J... rakan pejabat..... Aini... janda (patut jadi client aku tapi jadi lain pulak).... kemudian aku kahwin dengan isteri aku sekarang ......Lepas 2 tahun kemudian aku berkenalan dengan seorang gadis umur 27 tahun...... miang dan sexy..... Myza... then dengan J. Harris.... rakan office aku... lepas tu..... zaman internet aku bermula...

Aku kenal dengan seorang isteri kesepian dan sedang mendapatkan status janda..... sweetmun.... then aku jumpa tunangan orang dari Klang... lepas tu aku jumpa seorang janda dari KL dan sedang menetap di Johor......... dan yang terakhir sekali isteri orang dari Hulu Klang.........

Minggu pertama Februari 2001 dan perkara ini berlaku melalui internet........ chattinglah..... apa lagi. Semua yang aku bariskan di atas pernah aku tiduri lebih dari 2 kali... ada yang sehingga hampir 2 tahun lamanya... tapi yang tu akan ku ceritakan di lain episod.

Perasaan aku......

Aku bersyukur kerana aku masih bersih dari penyakit-penyakit yang menakutkan. Entahlah... perasaan aku bercelaru........ mengapa? Sebabnya aku adalah dari golongan lelaki yang kuat sex. Aku perlu sex setiap hari. Sex adalah motivasi aku... aku boleh berkerja kuat dan happy kalau aku selalu dapat sex.

Mengapa nampak mudah je aku dapat rezeki sex?....... jawapanya adalah kerana aku adalah dari golongan yang pandai berbicara dan matang dalam hal-hal kehidupan ........ dan dengan rendah hati aku katakan.

Aku sememangnya mempunyai tubuh badan Athelete dan sexy..... macho. Ketinggian dan berat yang seimbang... berambut pendek kemas.. berkumis... sepasang mata coklat yang jernih yang jelas........ mampu melembutkan hari seorang perempuan yang ketandusan kasih dan batin. Apa lagi yang dapat aku katakan...... itu adalah aku. Ciri-ciri ini tidak membantu aku untuk lari daripada peluang-peluang yang dihidangkan di depan mata......... bayangkan.... ramai rakan-rakan lelaki aku turut mengatakan yang aku ini mengancam.....

Tapi aku tidak melihat dari segi fizikal aku sahaja....... perawakan dan cara aku bergaul adalah antara kunci ...... di mana aku disenangi oleh mereka.... Dalam persahabatan..... rakan perniagaan.... cara aku mengendalikan perniagaan... tidak memandang kelas dan status...... keikhlasan..... terpancar dari air muka aku........

Aku kira itulah yang paling disenangi oleh semua yang mengenali aku ......... Dan yang paling penting......aku sentiasa berwaspada semasa berbicara.......... sebut yang baik dan menarik sahaja..... kalau kita tidak ada sesuatu yang sedap untuk perdengarkan...... lebih baik kita diam...

Well I think that about all......... why I have many friends and lots of chances to have free sex. Sesungguhnya segala kecantikkan itu adalah ciptaan yang maha esa. Manakala kesedapan itu pula adalah anugerahnya. Aku berasa kagum dan bersukur limpahan nikmat yang sebegitu rupa. Takbiiiiiir........!

Aku mohon maaf sekiranya intro aku agak berpanjangan..... aku akan sambung cerita aku secepat mungkin...... kalau yang masih baru dalam hal-hal mengenai sex ini......... sorry... this part not for you...... Aku tahu apa yang mereka mahu...... cerita bagaimana dick entering the pussy...... and how u going to story it to your reader........

Well sorry...... Aku tak target untuk membuat cerita aku menarik melalui cara itu........ tujuan aku adalah untuk share pengalaman aku yang bukan boleh dibanggakan ini.

Sehingga di lain waktu........ insyallah akan aku ceritakan setakat yang mana aku boleh ingat......... dari tahun 1986 di mana aku kali pertama merendamkan zakar aku ke dalam lubuk syurga dunia yang dilindungi oleh taman larangan insani yang dikenali sebagai perempuan........................

Sekian untuk kali ini.......... sehingga bertemu lagi...........

ADAM.... 317 Jalan Raja Chulan Kuala Lumpur.


Nukilan
"ADAM"