Seks bebas izan

Berdasarkan dari pengalaman benar Dewa Asmara

Cerita ini adalah kisah yang benar-benar berlaku dalam hidup ku ini. Aku bercerita berdasarkan pengalaman ku sendiri. Aku berani bersumpah apa yang aku ceritakan ini semuanya benar belaka bukanya rekaan. Apa yang aku harapkan agar pembaca semua mengambil ikhtibar dari cerita ini bukan setakat nak enjoy aje.

Nama panggilan ku Wan dan kisah ini terjadi pada tahun 1995. Waktu itu aku baru je 17 tahun dan sedang tunggu keputusan SPM jadi aku pun bekerja sebagai kerani disebuah syarikat swasta dekat dengan Jln Pekeliling, KL. Oleh kerana merasakan yang aku ni dah dewasa (maklumlah dah kerja dan pandai cari duit sendiri) aku pun berpindah dari rumah ibubapa dan menyewa bilik bujang. Walhal rumah ibubapa ku tu taklah jauh sangat dari pejabat. Cuma satu bas aje. Aku mengenal seks bebas setelah tinggal dibilik bujang ini melalui kawan serumah ku Fadhil (nama betul…ala korang bukan kenal pun) dan Manan (pun nama betul).

Aku ni sebenarnya dari keturunan dan keluarga yang kuat pegangan agama dan dalam keluarga akulah anak yang paling kuat pegangan dan pelajaran agama, tanyalah apa pun pasal agama pasal hukum semua aku tau Quran pun aku hafiz. Tapi kerana pengaruh kawan, aku hanyut, lupa diri dan lupa pada agama dan tuhan. Fadhil ni ada seorang perempuan simpanan yang masih bersekolah diasrama di Melaka. Bila cuti sekolah awek tu mesti datang dan tinggal dibilik bujang kami sampai sekolah buka semula. Bila aku tanya katanya emak ayahnya dah bercerai dan tak pedulikan hal dia lagi tu yang dia jadi liar tu. Fadhil ni pun spoting jugak dan tak kedekut. Bila awek tu tinggal dengan kitorang dia lansung tak kisah kalau awek tu nak tidur dengan aku ke atau nak projek dengan aku. Oleh kerana kami tinggal sebilik, kalau Fadhil projek dengan awek tu aku nampak la dan kalau aku pulak yang projek dengan awek tu dia pulak jadi penonton.

Manan pulak kawan Fadhil yang selalu melepak kat bilik bujang kami. Dia selalu bawa aweknya Norizan (pun nama betul jugak) untuk projek dibilik bujang kami. Tapi Manan ni kedekut, makan sorang je. Katanya pasal dia nak kawin dengan awek tu, tak tau la aku betul ke tidak. Satu hari nak jadi cerita, Manan dan Izan ni bergaduh dan putuskan hubungan mereka selepas kena tangkap basah disebuah hotel murahan di ibukota. Sejak tu Manan jarang datang bilik kitorang lagi. Nak dijadikan cerita lagi satu malam tu, malam minggu sedang aku lepak-lepak kat bilik baca komik sorang-sorang pasal Fadhil tah gi mana dengan awek baru dia tiba-tiba telefon berdering. Bila aku angkat telefon tu rupa-rupanya Izan yang call. Memula dia tanya kalau-kalau Manan ada kat bilik aku tu, lepas aku kata takde Izan cakap kat aku yang dia dah berpisah dengan Manan jadi boring duduk rumah sorang, kawan-kawan semua dah keluar. Izan ajak aku keluar temankan dia jalan-jalan, aku pun terus je setuju pasal aku pun boring jugak.

Lepas je tetapkan waktu dan tempat nak jumpa malam tu aku terus letak telefon dan terbayangkan Izan yang berasal dari Teluk Intan. Dia ni memang cantik orangnya body peehhhhh……solid gila, tetek pun boleh tahan besar juga la kalau nak cekup dengan tangan aku ni pun belum tentu cukup lagi, punggong dan bontot dia jangan cakap la…..bulat bebbb….pinggang ramping, kulit pula putih melepak……ceeeeesssssss tak tahan aku bila terbayangkan Izan tu. Bila sampai masanya aku pun jumpalah Izan ditempat dan waktu yang telah dijanjikan. Dia memakai baju kemaja lengan pendek dan berseluar jeans agak ketat sedikit dan nampak seksi. Bila jumpa je, Izan terus ajak aku pegi makan, aku pun ikut je la. Masa makan tu aku banyak diam je maklumlah aku ni pemalu sebenarnya. Izan yang memulakan cerita dan banyak bertanya itu dan ini. Sampai pada soalan umur aku alamak ni yang malas nak jawap ni, aku ingatkan bila aku bagitau yang umur aku baru 17 dia tak nak kawan dengan aku lagi ialah dia dah berumur 23 waktu tu takkan la nak dengan budak cam aku ni, tapi bila aku cakap je umur aku dia buat selamba je. Lepas habis makan Izan tanya aku nak kemana lepas ni aku cakap aku nak balik dan Izan pun setuju jugak nak balik. Aku ingatkan dia setuju nak balik rumah dia rupanya dia ikut aku balik sampai bilik, katanya duduk rumah pun sorang, boring.

Aku tak kisah dia nak ikut aku balik lagi pun aku pun sorang jugak duduk kat bilik Fadhil mesti tak balik punyalah. Sampai dibilik bujang ku, aku terus masuk toilet dan tukar pakaian cuma pakai seluar pendek je. Memang aku kalau nak tidur suka pakai seluar pendek. Izan pulak tengah duduk-duduk sambil baca komik. Keluar dari toilet aku pun bentang tilam terus baring (bilik bujang mana ada katil). Sambil baring aku berbual dengan Izan, entah apa yang kami bualkan aku pun tak tahu macam-macam cerita yang keluar. Hampir 2 jam berbual, waktu tu pukul 11 lebih aku pun bagitau Izan yang aku nak tidur dan suruh Izan tidur ditilam Fadhil. Lepas lampu bilik ditutup suasana jadi gelap tapi samar-samar dek lampu jalan yang masuk menerusi tingkap bilik. Aku cuba melelapkan mata tapi tak boleh, dalam otak aku ni hanya ingat macamana nak dapat pantat awek sorang ni. Aku pun mengereng kesebelah dimana Izan tidur dengan mengadap aku tapi jaraknya dalam setengah depa. Aku tengok Izan tengah terkebil-kebil matanya, rupanya Izan pun tak boleh tidur katanya terlalu awal untuknya tidur.

Bila aku perati betul-betul kat Izan yang tidur tanpa menukar baju yang dipakainya tu aku dapati butang baju kemejanya telah dibuka hingga kebawah teteknya dan menampakkan pangkal teteknya yang putih melepak dan colinya yang warna krim tu, mungkin panas agaknya atau dia saja nak menggoda aku, tak tau la. Terpandang saja pangkal tetek yang putih melepak dan teteknya yang bulat dan agak besar tu aku pun jadi stim. Batang aku pulak dah mula keras dan berdenyut-denyut. Otak aku pulak dah mula pikir pasal seks dan membayangkan pantat Izan yang putih tu. Aku pun memberanikan diri untuk rapat dengan Izan dan bila dah rapat aku terus mencium dan mengulum bibir Izan dan dia membalasnya. Nampaknya aku dah menang loteri ni aku berkata dalam hati keran bukan senang nak dapat tubuh badan perempuan yang aku rasa betul-betul solid dan perfect macam Izan ni, lagi pun bukan aku yang cari, dia yang datang serah diri dan pantatnya.

Kami bercium dan berkuluman lidah agak lama juga sampai kami betul-betul rasa puas. Aku rasa adalah dalam 20 minit kot. Sambil bercium tanganku mula memainkan peranannya tanpa disuruh-suruh. Aku memasukkan tangan ku kedalam baju Izan yang memang dah terbuka butangnya tu menuju kearah teteknya yang putih, gebu, kenyal, pejal dan besar tu. Aku menyelukkan tangan ku kedalam coli Izan dan meramas lembut teteknya dan sesekali menggentel puting teteknya. Izan pulak dah mula menjalarkan tangannya yang lembut tu kebadan ku dan akhirnya berhenti betul-betul pada batang ku yang sedang stim dan keras tu. Izan menggosokkan tangannya pada batang ku dengan lembut dan perlahan. Cara Izan itu membuatkan aku rasa sungguh romantik dan ghairah sekali dan membuatkan batang aku tu semakin keras dan tegang. Aku pulak bila dah puas mencium dan mengulum lidah Izan mula menjilat keseluruh leher Izan dan meninggalkan kesan-kesan lebam ‘love-bite’ ku di lehernya, puas dileher aku menjilat telinganya kiri dan kanan sambil tangan ku masih tak henti meramas tetek dan menggentel putingnya.

Aku lihat Izan seperti orang yang kerasukan dengan mulut sedikit terbuka mata hampir terpejam dan dengusan nafas turun naik dengan kencang. Sesekali terdengar Izan melepaskan keluhan panjang yang penuh kesedapan, ini membuat aku bertambah stim lagi. Aku membisikkan pada Izan supaya menanggalkan pakaiannya terus, tanpa bersuara Izan menanggalkan semua pakaiannya termasuk coli dan underwarenya maka terpampanglah didepan mataku sesusuk tubuh yang aku rasakan cukup solid dan perfect dan yang penting sekali 2 buah tetek yang agak besar dan terletak begitu sempurna serta pantatnya yang tembam. Tanpa membuang masa aku terus menjilat, menghisap dan menyonyot tetak dan puting yang kemerahan dan semakin mengeras tu sambil ku tangan aku tak henti-henti meramasnya. Puas yang kiri yang kanan pulak ku kerjakan.

Rentak nafas Izan semakin kencang turun naiknya. Erangan dan dengusan suara kesedapannya semakin kuat. Ini membuatkan aku bertambah stim dan batang ku semakin keras ketahap maksimum dan denyutannya semakin kerap dan kuat. Tangan Izan sudah mula masuk kedalam seluar pendek ku dan menanggalkannya. Aku memang tidak memakai seluar dalam jadi senanglah Izan mengurut batang ku. Akhirnya aku pun berbogel didepan mata Izan. Puas teteknya ku kerjakan aku menjilat pulak kearah perut dan pusatnya, Izan mengeliat kesedapan dek kerana penagan lidahku bermain dipusat dan perutnya. Puas disitu aku mula turun kearah pantatnya yang tembam dan tidak berbulu itu aku dapat lihat pantat Izan dengan jelas walaupun dalam cahaya samar-samar. Pantatnya yang tembam itu dicukur licin dan nampak putih dan bersih. Aku mencium dan mengigit lembut tundun pantatnya yang tembam tu ini membuatkan Izan mengeliat dan mengerang kesedapan.

Lidah ku mula menuju ke celah rekahan pantat Izan yang kemerahan tu, aku mula menjilat-jilat keseluruh belahan pantat dan kelentitnya. Izan mengerang semakin kuat, kepalaku ditekankan kuat ke pantatnya seolah tidak mengizinkan lansung lidahku terpisah dari pantatnya tu, rambutku diramas kuat. Bau aroma pantatnya yang mengghairahkan menusuk kedalam hidungku membuatkan aku bertambah ghairah. Habis pantat dan kelentitnya ku jilat dan air mazi yang mengalir keluar dari belahan pantat itu kuhirup sepuas hati. Aku membuka kangkangan kaki Izan dan menjilat dicelah lubuk nikmat Izan dan sesekali memainkan lidah pada kelentitnya. Kelentitnya kuhisap seperti menghisap puting.

Izan mengerang semakin kuat …..aaaaaahhhhhhhhh sss…seeedd…daaapppnyaaaaa Waaannnnnnnn…..Izzzaannn dah takkk tttaaahhhhaannnnn niiiiiii. Tersekat-sekat suara erangan Izan menahan kesedapan pantatnya dijilat dan kelentitnya dihisap. Tiba-tiba aku dapat rasakan seluruh badan Izan kekejangan dan serentak itu dia mengepit kedua belah pehanya membuatkan kepalaku tidak boleh bergerak, taulah aku yang Izan telah klimaks.
Setelah klimaksnya reda Izan bangun dan menyuruh aku pulak yang baring. Dia berlutut dicelah kangkang ku dan mula mengurut batang ku yang keras tu, tak sampai 5 minit mengurut dia memasukkan batang ku kedalam mulutnya, menjilat kepala butuh ku sampai ke telur. Mengulum dan menghisap batangku macam orang kemaruk makan ais-krim. Kuluman dan hisapannya sungguh nikmat sekali sampaikan aku rasa macam nak terpancut air mani ku dalam mulutnya, nasib baik aku pandai kontrol.

Rasanya adalah dalam sepuluh minit Izan menjilat mengulum dan menghisap batangku, aku rasa macam dah nak lunyai dikerjakan dek mulut dan bibir mongel Izan. Tapi Izan masih macam tak nak melepaskan batangku dari mulutnya. Kawasan tilam dibawah kangkang Izan ku lihat dah basah dek air mazi yang banyak mengalir keluar dari celah belahan pantatnya. Puas menghisap dan mengulum batangku Izan bangun dari berlutut sambil berkata dengan suara agak manja dan menghairahkan “Wannn….Izan nak memantat sekarang, Izan dah tak tahan sangat ni…ye sayanggggg”. Dia merenggek seperti budak kecil.

Oleh kerana masih terasa akan kesedapan hisapan dan kuluman Izan pada batangku, aku tidak mampu untuk menjawap hanya menganggukkan kepala saja tanda setuju. Aku masih dalam keadaan berbaring tak berlengah Izan terus bangun dan mencangkung dengan pantatnya tepat kearah batangku. Tangannya menyambar batangku dan ditujukan pada belahan lubang pantatnya. Dengan sekali henjut saja batangku degan mudah terus ditelan lubang pantat Izan yang licin berair tu. Dia diam seketika bagi membiasakan batangku dengan lubang pantatnya sambil mengemut perlahan pada batangku.

Seketika kemudian Izan mula menghayunkan punggungnya turun naik dengan gerak perlahan. Aku lihat matanya agak kuyu dengan mulut sedikit terbuka dan mengerang kesedapan. “aaahhhhh….eeeehhhhhh….aahhhhh….eemmmppphhhh”, begitulah dia berulang-ulang mengerang kesedapan. Aku pun turut sama mengerang kesedapan. Suara erangan kami silih berganti ditambah pula dengan irama bunyi cluppp…clepppp…pluppp…plappp akibat dari bunyi batangku menujah keluar masuk kedalam lubang pantat Izan yang dah terlalu banyak berair tu. Sesekali Izan menekan dan menggeselkan kelentitnya pada ari-ari ku untuk menambahkan lagi rasa nikmat untuknya.

Adalah dalam setengah jam kami memantat dalam posisi begitu. Aku pun memang suka dengan posisi ini. Kerana posisi ini memang petua yang aku selalu amalkan untuk melambatkan klimaks aku, tak caya korang cubalah. Iyalah masa dia hisap batang aku tadi lagi aku dah rasa nak terpancut dah, jadi posisi ini membantu aku menikmati kenikmatan lubang pantatnya dengan lebih lama. Rentak hayunan Izan semakin laju dan tak tentu hala. Mulutnya makin bising mengerang kesedapan. Sambil memantat aku meramas dan menggentel puting tetek Izan untuk menambahkan lagi kesedapan baginya. Sesekali aku mengangkat kepala untuk menghisap dan menyonyot tetek Izan.

Ini membuatkan dia semakin tidak tahan dan membantunya untuk mencapai klimaksnya. “aaahhhhhhh….eeehhhh…eehhhhhh…eemmmpppphhhhh….Wannn….Wannnn…Izan nak sampaaiiii….Izan nak sammpppaaaiiiiii….eeeerrrrrrgggggghhhhhhh”, aku rasa Izan terkejang sekejap sambil matanya terpejam dan mengigit bibirnya. Ini kali kedua Izan sampai klimaks.

Lepas tu Izan bangun dan meminta aku pulak yang mengerjakannya. Dia terus berbaring sambil mengangkangkan kakinya. Bantal kepala ku aku alaskan dibawah bontot Izan, ini pun petua jugak supaya batangku dapat masuk sepenuhnya dan kepala butohku betul-betul kena pada ketulan daging yang terasa agak bulat sedikit didalam lubang pantat Izan. Ketulan daging bulat inilah yang dipanggil ‘makam tengah’. Aku rasa ramai jugak dari korang yang tau pasal benda ni. Kalau kepala butoh kita kena tepat kat makam tengah tu bukan saja perempuan yang rasa nikmatnya yang tak terhingga kita yang lelaki ni pun rasa jugak. Korang cubalah baru tau macamana rasa nikmatnya.

Aku memasukkan dengan perlahan-lahan batangku kedalam lubang pantat Izan. Mulanya Izan nampak diam je, bila aku mempercepat dan memperkuatkan rentak hayunan ku hingga kena pada makam tengahnya kulihat Izan dah mula memberi respon. Dia turut menggerakkan punggungnya membalas rentak hayunanku. Semakin kuat dan dalam ku hentak lubang pantatnya semakin hebat Izan membalas. Izan mula menggemutkan pantatnya dengan kuat dan kerap membuatkan batang ku rasa macam nak putus. Memang sedap dan nikmat yang tak terhingga ku rasakan bila Izan membuat kemutan-kemutan yang kuat dan kerap. Terasa oleh ku segala otot dinding lubang pantatnya tu.

Sambil menjolok pantat Izan aku tak lepas dari mencium dan mengulum bibir serta lidahnya. Sekejap mencium bibirnya, sekejap menjilat telinganya kiri dan kanan silih berganti sekejap lagi aku menjilat ke seluruh leher dan tengkuknya. Tanganku pula meramas-ramas rambutnya sambil sesekali menarik kuat rambut tu sehingga mukanya terdongak keatas. Ini membuatkan Izan rasa begitu teransang dan lemas, lemas dalam kesedapan dan kenikmatan.

Semakin laju ku hayun semakin kuat Izan membalas hayunan ku dan menambahkan kemutan pantatnya. Dalam 20 minit memantat dalam posisi begitu Izan mula menampakkan tanda-tanda nak sampai klimaks. “Aaahhhhhh….Wannn hentak kuat lagi…kuat sikit lagi….eeeerrrggggghhhhhh….hentak kuat-kuat sayanngggg..kuat lagi sayang…Izan rasa nak sampai lagi ni…. Haaayyyyuuunnnnn cepat siii…siii…kkiiitttt…Waaannn….aaaaaaaaaa….nak sampaiiiiii….nak sampaiiiii...aaaahhhhhhhhhh…..nnnn…nnaaakkkkkk sss…..ssssaaaaammmpppaaaaiiiiii daaahhhhhh niiiiiiii…aaaaaaaaaagggggghhhhhhhh” dia merengek dengan suara yang tersekat-sekat menahan kenikmatan. Seketika kemudian dia menghayunkan punggungnya dengan begitu kuat sekali dan akhirnya mengejang sambil menjerit dengan agak kuat “aaaaaahhhhhhhhhhhhh….Izan dah sampaiiiiiii…”, habis menjerit dia terus mengigit bibirku membuatkan aku rasa sakit sikit tapi puas kerana aku tau aku dapat memuaskannya. Badannya basah dek peluh begitu juga aku.

Aku membiarkan Izan berehat sebentar untuk mendapatkan semula tenaganya yang telah habis digunakan didalam pertarungan yang maha sengit tadi sebelum memantat semula untuk memuaskan nafsu ku pula. Batangku ku biarkan saja terendam didalam lubang pantatnya.Selang beberapa minit aku memulakan semula hayunan ku. Rentak perlahan ku tukarkan menjadi laju bila aku terasa nikmatnya. Semakin lama semakinlaju hayunan dan hentakan ku lakukan. Semakin nikmat pula rasanya dan semakin rasa nak terpancut air mani ku. Aku berhenti menghayun seketika. Untuk menambahkan lagi rasa nikmat ku masa nak capai klimaks, aku meminta Izan merapatkan kedua-dua kakinya kemudian menyilangkan kaki dimana hujung kaki kanan diatas kaki kiri. Izan lansung tidak membantah, dia menurut saja apa yang aku suruh. Kaki ku pula ku kangkangkan dan mengepit kedua belah kaki Izan. Ini satu lagi petua untuk mendapat kenikmatan yang maksima dan mempercepatkan proses untuk mencapai klimaks dengan lebih sedap, lazat dan nikmat. Aku sarankan pada korang untuk mencuba stail ni... gerenti puas hati beb, sekali dah rasa mesti korang mintak pasangan korang buat tiap kali nak sampai klimaks masa memantat.

Sebaik saja Izan menurut apa yang aku suruh, aku pun memulakan hentakan ku semula. Tapi kali ini aku terus memulakan dengan hentakan-hentakan yang kuat dan padu manakala hayunan ku pula ku mulakan dengan cepat dan laju. Rasa macam nak terbakar batang ku dek kerana batang ku bergesel dengan kuat pada dinding lubang pantat Izan, tapi itu semua aku tak peduli yang pentingnya aku dapat sampai klimaks dengan cepat, puas dan nikmat. Aku minta Izan membantuku dengan membuat kemutan-kemuatan pantatnya yang kerap dan kuat pada batangku. Izan tidak membantah dan memberikan apa yang ku minta dia lakukan. Tak sampai sepuluh minit aku buat begitu aku rasakan air mani ku telah berkumpul dikepala butuh dan siap sedia nak terpancut. Segala kekuatan aku tumpukan pada kepala butohku. Aku pun membuat hentakkan yang terakhir dengan betul-betul kuat dan betul-betul dalam hingga ke pintu rahim Izan. Izan pula menolak-nolak punggungnya keatas bagi memudahkan aku menikam jauh kedalam lubang pantatnya.

"Aaaaaaahhhhhhhhhhh......Wan nak sampai....nak sampaiiiii", aku menjerit memberitahu Izan akan klimaks ku. "Aahhhh...aahhhhh...ahhhhh...Izan pun nak sampai ni...ahhh...aaaaaaahhhhhhhh", rupanya diwaktu itu juga Izan pun turut klimaks bersama aku buat kesekian kalinya. Creeettttt....creeetttttt..creettttt...habis air mani ku terpancut kedalam rahimnya.membuatkan Izan ia tersentak. Entah berapa das pancutan mani ku lepaskan aku pun tak tahu. Sebaik habis air mani ku terpancut keluar, aku terus merebahkan diri diatas badan Izan. Beberapa minit kemudian aku pun bangun mencium Izan dan berbaring disebelahnya. Aku bertanya padanya macamana dia boleh sampai klimaks untuk kali yang terakhir ni walhal masa tu dia baru je lepas sampai klimaks. Izan memberitahuku apa yang ku suruh dia buat iaitu merapatkan dan menyilangkang kakinya itu yang membuatkan dia merasakan kenikmatan yang tak terkira hinggakan dia boleh mencapai klimaks lagi. Katanya lagi itulah kali pertama dalam sejarah hidupnya merasa bagitu nikmat sekali apabila memantat. Mula dari saat itu juga setiap kali dia memantat dengan aku pasti dia akan melaku teknik yang ku ajarkan itu tanpa perlu ku suruh lagi.

Aku juga tanya pada dia kenapa dia boleh terpikir nak call aku dan ikut aku balik ke bilik bujang ku. Dia memberikan jawapan yang begitu membanggakan aku, katanya sebab aku ni nampak hensem. Kena pula dengan gaya rambutku dan cara aku berpakaian nampak tampan. Cessss......kembang hidung aku dengar pujian darinya. Malam tu kami tak tidur sampai ke pagi. Aku rasa adalah dalam 5 kali kami memantat sepanjang malam sampailah ke pagi. Habis kering air mani ku dek memantat dengan Izan.

Di episod yang akan datang aku akan menceritakan musibah yang menimpa ku akibat kerap sangat memantat dengan Izan sehingga menyebabkan Izan meninggalkan aku. Tunggulah saja.

P/S : Kepada pembaca yang nak tau pasal petua-petua dan tekni-teknik memantat dengan lebih sedap, nikmat dan tahan lebih lama bolehlah email kat aku. Aku boleh ajarkan petua-petua dan teknik-teknik tersebut pada korang tak kira lelaki ke perempuan tapi dalam email tu korang kena bagitau aku apa masalah korang dan petua atau teknik yang bagaimana yang korang nak. Siapa yang beminat email aku kat dewa_asmara@hotmail.com.


Nukilan