Golek Adik, Golek Kakaknya II

Baru sahaja dua hari yang lalu, aku telah menulis 2 entry.. Bagaimanapun, aku akan cuba menunaikan permintaan peminat weblogku.. Hahaha.. *kidding*.. Entah mengapa, membaca weblog satu sama lain sudah menjadi satu kegiatan harian dan ada masa perasaan bosan menusuk kalbu! Ha! 
My Sastera Melayu is as canggih as a 13yr old’s.. Huh! Ada ker, masa mengajar bahasa Melayu di sebuah institut swasta 4, ada anak murid I menggunakan peribahasa ‘bunga tahi ayam’ and I was completely taken aback because I haven’t come across that word before in my life.. Setelah mendapat kepastian dan mencari barulah I faham maknanya. 
Mengajar Bahasa Melayu tetapi speaking.. Bukan satu perkara yang baik.. Tetapi most of the time, I ended up translating English words to Malay for my students anyway.. I amat kagum dengan rakan-rakan I yang boleh menulis sajak dan sebagainya when in fact, in everyday situations, I think we speak English like 75% of the time.. I guess their interest in Malay Literature caused them to excel in it as well.. 
Pada I economy is an interesting subject.. English Literature biasaklah.. With brilliant analogies, and puns and stuff.. Tetapi pabila membaca puisi Melayu, be it a sajak, syair, pantun, atau cerpen, I realise bahasa Melayu mempunyai the ‘lembut’ tone.. Which is a nice characteristic.. And the words just seem so much more delicate.. In oppose to bombastic. Maybe it just sounds delicate because I usually imagine the way it is read out.. But really, I find that when I say the same thing in English and Malay, it just sounds gentler when it’s in Malay. 
That is probably why Malay guys like soft-spoken Malay girls *ehem ehem*. Then again, bahasa Melayu juga ada bahasa pasar yang kasar.. But cut out the kau, aku, and other types of rough words, and it sounds pretty and sometimes manja. 
My hubby prefers me speaking in Malay to him instead of English because obviously I don’t use ‘kau aku’ in my conversation with him.. 
What else is there to say.. Really happening.. Hahaha.. Satu development yang menarik.. Tetapi should I tell it.. Nak story atau tak mahu.. Sengih kerang.. 
I senyum but it may or may not be a mistake but terus terang dan jujur ia satu pengalaman yang cukup menarik. Jauh bezanya dari apa yang I rasakan selama ini.. Really, I sumpah.. 
Tidak I sangka, adik I, si Rosnah.. Just imagine.. Dia make love dengan hubby I.. Sakitnye hati.. Ee.. Nak picit-picit dia.. Nak bunuh dia.. Nak tikam dia.. Suruh babysit anak I (anak sedara dia) tapi sebaliknya babysit suami I pula.. Bayangkan.. Naik darah I menyirap ke muka.. Sickening.. I yang banyak tolong dia, Nabila kakak dia ini, sanggup dia racun rumah tangga kami.. Berang dan marah tidak terhingga rasa hatiku.. 
Lebih menyakitkan dan mencuka jiwa dan rasaku ialah Abang Helmi yang mengkhianati aku. Yang mengongkek Rosnah, adik iparnya. Tapi cemburu bukan main.. Abang Heklmi andai dan ingat aku ni, iste-rinya adalah kayu, patung atau pokok nak duduk diam dan biarkan apa yang sudah berlaku itu berlaku.. Abang Helmi boleh buat silap.. Tapi apakah silap yang seperti itu boleh aku maafkan begitu sahaja? Oo.. Silap.. Silap?! 
SMS satu tool komunikasi. Efektif. Dengan cara itulah perhubungan ku dengan Abang N berlaku untuk beberapa waktu. Kini keintiman kami bertambah dari hari ke hari. Dari komunikasi kami bertemu untuk lunch atau tea. 
{hi dear.. Free for a date today? Meet discreetly? Muahhs:)} 
Aku membaca SMS Abang N. Senyum ketika aku rehat di bilik guru. Meet discreetly? Angguk sambil memegang daguku. Melihat diari dan catatan yang ada. Nak jumpa atau tak mahu? Rasa suka sudah bertahta di dada. Gurau, usik dan seloka Abang N mengembirakan hatiku yang tengah sakit. Menyenangkan jiwaku sedang aku masih lagi tidak bertegur sapa dengan Abang Helmi. Tambahan he’s not around. Pandai dia menghilangkan diri ke Brunei selama dua minggu dan aku refuse nak jawab panggilannya. 
Hanset aku berdering. Kulihat nombor di skrin tapi tulis private number. 
“Halo..” 
“Kak.. Ros nie.. Jangan marah. Abang Helmi call tanya kabar akak dan Swit?” 
Aku diam. Hati sakit tetap ada. Tambah marah lagi kat Rosnah, adik ku. 
“Cakap kat dia, bila akak senang nanti akak jawab. Akak marah kat kau. Sampai hati kau. Sickening..” 
“Tak sengaja Kak. Sorry. Nak buat camne dah berlaku. Did’nt mean to hurt you” sahut Rosnah dari sebelah sana. 
“Senang ko cakap kau dah njoy.. Tak malu ke!” suaraku agak tinggi but I realize ada cikgu-cikgu lain dalam bilik rehat itu. 
“Oklah. Akak bz ni. C u bye.” 
Peluh di dahiku. Begitu juga di hidungku. Aku lap. Kembali semula ke buku harianku. No commitments hari ini. Aku senyum semula… ya why not? Meet discreetly? Abang N, duda kematian isteri. Ada standing dan status. Takdepun tak kisah asalkan comfortable. Yes, I am comfortable dengan Abang N. Love his companion. Meet dis-creetly? Jumpa sembunyi-sembunyi.. Aku sengih.. Hehehe!! 
So be it.. Bukan lagenda dan bukan Puteri Gunung Ledang tapi persembunyian Nabila.. Oh My! Oh My! Di sebuah bangalo di lereng bukit.. Jauh dari bangalo-bangalo lain. Sunyi sepi persekitaran.. Angin petang menyapa ramah.. Dari balkoni master bedroom bangalo itu, aku dapat melihat wajah ibukota, dengan berdiri megahnya twin tower KLcc, KL Tower dan lain-lain mercu tanda yang mewarnai wajah Keyel. 
“You’re comfortable dear?” tanya Abang N sambil duduk di sofa. 
“Yup..” sawabku selamba walhal hatiku berdebar kencang. Senyum. 
“Make yourself at home. Anggap you dah biasa di sini je” sambah Abang N menyiapkan dua cawan teh setelah memasak air panas. 
Dia pasang music, bagi aku minum lagi lepas tu perlahan berkata, “I really like you Nabila.. Can we enjoy both our body my dear” Naik seram bulu roma aku bila Abang N cakap macam tu, ye lah aku tak pernah experience dengan lelaki lain, seks aku cuma limited pada suami aku aje. 
Itu mukadimahnya dan kini.. Belum pernah aku begini dengan lelaki lain yang bukan suamiku. Belum pernah aku begini dengan seorang lelaki asing. Yang aku kenal dan tahu hanyalah suamiku, Abang Helmi, luar dan dalam. Tapi bila wajah dan namanya terlintas di benakku, hatiku mendidih and I don’t want to remember him at all. Bencii!! 
Kini.. Percayalah aku berbogel dan bersentuhan dengan Abang N, rakan kenalanku. Lelaki kedua dalam hidupku yang menyentuh tubuh bogelku. 
Hatiku tidak mampu membendung kata nafsuku. Aku sudah tidak mampu berundur. Abang N merenungku tepat dan aku begitu juga. Matanya tepat menangkap wajah bujurku dengan bibirnya sedikit terbuka. Nafasnya panjang dan dadanya berombak-ombak menahan ghairah. Aku juga sedemikian dengan lidahku kelu sambil dadaku bagai nak pecah. 
Kini mataku beralih ke bawah perut kempis Abang N. Zakarnya besar, panjang dan tegang. Seeing is believing. Besar sungguh dan keras. Terhunus kuat dengan kepala kote mengembang. Bulatnya ada besar mentol lampu tidor 40 wat. Aku menekup mulutku. Abang N mempamerkan butuhnya di depanku. Dan dia mula mengangkangkan kakiku ingin melihat cipapku. O migod.. Malunya. Mengigil aku. Yes aku akui aku mengigil. Baik aku melihat kotenya dan dia melihat seluruh tubuhku. Terasa kekok sebab dia bukan suamiku. 
Namun, mataku tidak berkelip-kelip memandang batang zakar Abang N. Abang N memegang batang butuhnya lalu melurutkan berulang-ulang, diangkat ke atas dan ke bawah dan dihayunkan kiri ke kanan untuk tontonanku. Dadaku berombak keras sambil menarik nafas yang dalam. Membayangkan batang butuh yang besar, panjang dan tegang itu akan berada dalam lubang cipapku sebentar sahaja lagi. 
Aku akui this cock is big and long. Yang kulihat realitinya milik Abang N. Tidak perlu dibandingkan dengan milik suamiku, Abang Helmi. Nowhere. Pada mulanya aku memegang agak kuat butuh Abang N, tapi setelah sedikit tunjuk ajar dari Abang N kini aku membelai butuh Abang N dengan gosokan, usapan, urutan yang manja dan lemah lembut. Tubuhku seram sejuk namun nafsuku menghangat-kan badanku. Aku melancapkan batang butuhnya sambil merenung kepala zakarnya yang kembang membulat kemerah-merahan. 
Kini Abang N menyapu farajku dengan kaya pandan. Lalu menokak farajku dengan mulutnya selepas diusap, diurut, diulit dan dibelai tundunku yang berbulu kerinting. Lidahnya menjulur ke alur pukiku, menjilat labia minoraku, kemudian mengulum dan mengigit manja labia minoraku yang merah dan kembang seperti kelopak bungaraya disaluti lendir berahi. Habis kaya itu bersatu dengan lendir maziku dijilat dan disedut oleh Abang N. Punggung-ku terkinjal-kinjal dan tubuhku meleding menerima jilatan dan sedutan pada lubang pukiku. Tambahan bila Abang N menyonyot kelentitku yang keras sebesar buah kacang peas. 
“Urghh!!” keluh dan desahku keras dan seluruh tubuhku bagaikan dikaran dengan sepuhan dan sentuhan tangan, bibir, mulut dan lidah Abang N. Gelii.. Aku tak mampu mengulum batang Abang N seluruhnya, yang aku mampu hanya setakat takuk kepala kotenya sahaja. Itu juga sudah membuat aku lemas ketika kami dalam kedudukan 69. Aku di atas dan Abang N dibawah mengoyak cipapku dan mengulum kelentit sambil memainkan lidah dihujungnya dan menjulurkan lidah keluar masuk dalam lubang farajku. 
“Huhahuhahuhaa.. Abang nn.. I kuarr..” jeritku sambil aku terkencing dan klimaks serentak.. 
Abang N tambah bernafsu melihat aku kebasahan. Cipapku lenjun. Lantas dia memimpin aku ke bilik air untuk mencuci semula cipapku. Bersabun dan dilapnya kering. 
“Nice cipap you Nabila.. Sengihnya menjemput..” kata Abang N memuji sambil menepuk manja tundunku ketika aku berbaring di atas permaidani tebal yang terhampar di tengah-tengah bilik itu. 
Aku ketawa kecil dan sudah hilang maluku. 
Kini kaya di sapu diputing dan buah dadaku.. Dipusatku.. Ditundun cipapku.. Bayangkanlah bagaimana hilangnya akal aku bila Abang N memulakan operasinya memakan pussyku semula. Aku kelemasan kerana semua bahagian-bahagian tubuhku yang tidak pernah disentuh telah disentuh oleh Abang N membuatkan aku orgasme tiga kali. Nafasku tercunggap-cunggap dan tubuhku mengelinjang. Seluruh saraf dan ototku kejang lalu lembut semula dengan permainan Abang N. 
Akhirnya.. Aku bersedia.. Believe me I was scared. Namun pujukan, rayuan dan ulitan Abang N di tubuhku, membuatkan aku rela untuk digerudi oleh butuh Abang N. Ketika dia mengucup hangat dan kami bermain lidah, Abang N menekan kepala butuhnya ke dalam lubang farajku. 
Sakitt.. Aku menjerit sambil menolak dada Abang N kerana terasa detusan kepala kote Abang N menerobos masuk ke dalam lubang cipapku. Cipapku kini menelan kepala kote Abang N. 
“Rilekss love.. Sikit jerr sakitnya.. You’ll enjoy it wild love..” pujuk Abang n mengucup bibirku sambil meramas buah dadaku. Kemudian menyonyot puting susuku yang keras. 
Mula-mula terasa pedih pada bahagian bibir, lama-kelamaan rasa pedih itu terhindar dengan rasa seronok dan sedap. Aku melegakan ruang di cipapku dengan mengoyangkan punggung lebarku. Dalam ngoi-ngoi, desah, renggek, raung dan jeritanku, Abang N memacu butuhnya ke dalam cipapku, yang kini sudah mampu menerima seluruhnya sampai ke pangkal batang yang rapat ke dinding tundunku. 
“Makk.. Adui sakitnya.. Makk.. Adui sedapnya kote Abang nn.. Senakk.. Keras.. Arghh.. Urghh.. Fuck mee hard,” jeritku bising sambil kami berdua menghonggah tubuh masing-masing dalam peluh yang memercik. 
Aku klimaks dulu dua kali, barulah Abang N klimaks dengan melepaskan berdas-das tembakan air maninya dalam lubang pukiku. Terasa hangat dan menyengat sehingga air maninya meleleh keluar dari lubang cipapku. Kemudian dia memancutkan air maninya ke bahagian tetekku dan tak lupa dalam mulutku. Bayangkan pertama-kali aku menelan air maninya. 
Wow.. Sesungguhnya it was a good and wild fuck dan aku bahagia dengan penemuan dan pengalaman baru ini. Aku tidak menyesal dengan apa yang telah aku lakukan. Aku tahu kemampuan suamiku, Abang Helmi dalam permainan ini. Tidak pernah aku merasakan kepuasan yang semaksima yang aku rasakan dengan kongkekan Abang N. Inilah permulaan dan pengenalan kepada nafsu jalangku.. 
Kaget dan terpesona-aku berpeluang melihat CD, aku dan Abang N sedang beraksi bersetubuh/making love. Our very own. It is our secret. O migod.. This man is a great lover. There’s a lot of secrets with and surrounding him. But I terjumpa satu sahaja. He’s care-less I suppose but I was not shocked. Aku memainkan CD, pada satu petang sebelum kami nak make love dalam master bedroomnya, konon nak memanaskan badan/warmingup. Aku memasangnya dan Abang N kebetulan busy sikit menjawab panggilan telefon di study roomnya. Jadi aku sahaja yang menonton CD itu. CD kamilah.. Hehe! 
Yang kulihat!! Adikku Rosnah sedang beraksi, difuck Abang N. O migod..my little sister, Rosnah really enjoyed the fuck dan percayalah adikku Rosnah, was bleeding dicipapnya, goshed she was shocked apabila melihat pukinya berdarah dan menjerit sakit but later enjoyed the fuck seperti yang ditayangkan dalam CD itu. Rupanya Abang N yang mewanitakan dan memecah dara adikku, Rosnah. 
Apakah Abang N kekasih kami dua beradik?