Aina curang

Kerana keletihan kami tertidur sampai pagi. Bila aku terjaga, Aina tidur membelakangi aku. Dalam keadaan itu punggungnya berada rapat di perut aku. Kalaupun tidak kerana punggungnya itu, memang aku sentiasa terjaga dengan batang yang keras. Selalunya kerana ingin ke bilik air. Aku bangun untuk membuang air kecil. Selesai saja aku masuk semula ke dalam.

Aina masih tidur dalam posisi yang sama. Aku mengintai ke bawah. Jelas sekali dapat dilihat bibir puki Aina. Batang aku mengeras sekali lagi. Aku membongkok dan mengucup bibir puki itu buat seketika. Lembab dan masin sedikit. Cukup menaikkan nafsunya. Aku baring semula dan memeluk Aina dari belakang. Dia menggerak-gerakkan punggungnya sedikit sehingga kepala pelir aku berada di pintu masuk ke puki Aina. Jari aku menguakkan bibir indah Aina sebelum menyelit kepala pelir di celah-celah bibir indah itu.

Posisi itu memang membuat lubang Aina ketat sedikit dan agak sukar untuk dimasuki sepenuhnya. Dengan hanya kepala pelir saja di dalam, aku menggerakkan punggung. Tangan kanan aku memegang punggung Aina sambil aku mengayak-ngayak punggung. Lama kelamaan lubang itu jadi basah dan licin sedikit. Aku pun terus menekan batang ke dalam sepenuhnya. Kemudian baru aku bergerak-bergerak mengocak kemaluan Aina.

"Mm.." terdengar Aina mengerang. "Sedap..?" Aku berbisik di telinga Aina. "Mm.." terdengar bunyi dari mulut Aina. "Nak abang teruskan?" "Mm.. Sedapnya abanggg.."
Aku bangun, mengangkat peha kanan Aina supaya tidur melentang. Kemudian sekali lagi aku menekan batang aku ke dalam puki Aina yang sudah basah.

"Oo.. Oo.." Aina merengek apabila terasa kemuncaknya semakin dekat. "Laju lagi abanggg," dia memberi arahan.

Aku menuruti saja kehendak Aina. Aku melajukan tujahan batang aku ke dalam puki Aina sehingga tubuhnya tiba-tiba kejang dan dia terus sampai ke puncak kenikmatannya. Aku mencabut batang aku walaupun belum pancut. Aku turun ke bawah, sekali lagi menjilat puki Aina.

Aina menggeliat keseronokan sambil disua-suakan celah kangkangnya kepada aku. Aku menghisap kelentitnya seketika sebelum merayap ke atas dan menindih tubuhnya. Aina mencari-mencari batang aku yang keras itu dengan tangannya. Apabila terjumpa terus dibawanya ke pukinya sekali lagi. Dia mahu merasakan batang itu di dalamnya. Sambil meletakkan hujung pelir aku di pintu pukinya, dia mengangkat punggungnya.

"Aa.. Hh," dia mengerang apabila batang itu tenggelam sepenuhnya ke dalam pukinya. Punggungnya bergerak ke kiri dan kanan yang menyebabkan batang itu keluar masuk dari dalamnya. "Sedapnya abanggg.." dia membisik di telinga aku.

Aku merangkul tubuh Aina sambil punggung aku bergerak laju ke depan dan belakang. Batang aku semakin rancak keluar masuk dari puki Aina yang sudah cukup basah itu. Tidak lama kemudian aku menekan jauh ke dalam sambil melepaskan pancutan demi pancutan ke dalam.

Selesai sarapan kami ke Mid Valley untuk membeli barangan keperluan Aina. Hampir tengahari baru kembali semula ke hotel. Selesai aku mandi, aku menyalin pakaian dan berehat di atas sofa. Sambil duduk di samping aku dan menikmati minuman kopi, Aina mempelawa untuk mengurut tubuh aku yang nampak keletihan itu. Aku setuju sahaja, tetapi mengajak Aina ke atas katil.

Aku berbaring di atas katil dan Aina mula mengurut. Mula-Mula di bahu dan belakang, diikuti dengan betis dan peha pula. Kemudian Aina menyuruh aku mengalih kedudukan supaya dia boleh mengurut bahagian depan pula. Apabila aku mengalih posisi, ternampak sesuatu menongkat kain sarong. Dia tersengeh. Aina pura-pura buat tak nampak sambil dia mengurut. Aku menyentuh buah dada Aina, dibiarkannya sahaja. Aku terus meramas-meramas kedua payu dara Aina.

"Itu nak mengurut ke nak apa tu..?" Aina berkata sambil ketawa. "Tengah urut le ni.." aku tersengeh. "Nak Aina urut kat sini juga?" perempuan muda itu menyentuh tempat yang menongkat kain sarong aku. "Urut situ pun bagus juga.." kata aku. "Tapi biar abang urut Aina dulu. Nak?" "Mm.." jawab Aina manja. "Kalau nak, Aina baringlah."

Tanpa disuruh dua kali, Aina pun merebahkan badannya ke katil. Aku menyuruhnya meniarap. Aina mengikut perintah lagi. Aku bangun dan duduk di atas punggung Aina sambil tangan mula memicit bahunya. Kemudian ke bawah, ke pinggang dan seterusnya ke betis dan peha. Bila bahagian dalam pehanya diurut, Aina menggeliat keenakan. Memang dia sudah mula terangsang. Dari tadi pun, ketika dia memicit tubuh aku, kehangatan telah merebak ke seluruh tubuhnya. Apalagi bila melihat batang aku menongkat kain sarung.

"Abang rasa Aina buka semua pakaian. Lagi senang abang urut.." "Ya ke?" kata Aina sambil menoleh ke belakang, melihat aku tersengeh saja. "Abang bukakanlah untuk Aina.." dia menyuruh manja.

Tanpa disuruh dua kali aku melondehkan kain sarung dan membuka baju Aina. Aina memang tidak memakai baju dalam jadi terdedahlah tubuhnya yang putih melepak untuk ditatap dengan geram oleh aku.

"Nak abang urut dengan lidah ke dengan ini?" tanya aku sambil mengisyaratkan batang aku yang dah keras menunjuk langit. "Suka hati abang lah.." jawab Aina sambil ketawa.

Aku kembali duduk di atas buntut Aina. Batang diletakkan di rekahan punggung Aina sambil dia menggerak-menggerak punggungnya ke depan dan belakang. Aina menggeliat kegelian. Aku dapat rasakan celah kangkangnya mulai basah sedikit. Aku kuakkan rambut Aina untuk mencari belakang tengok Aina. Aku cium dan menjilatnya hingga ke telinga.

"Mm.." Aina mendengus apabila cuping telinganya dijilat. Baru dia tau aku pun tahu memainkan peranan untuk memuncakkan keberahiannya.

Walau aku tidak sekacak atau sekaya suaminya, tapi bukan itu yang diimpikannya. Cara aku melayan dan memuaskannya dikatil, itu yang lebih penting untuk Aina kini. Dalam dua hari ini dia merasa lebih puas digomoli daripada 10 tahun hidup bersama suaminya yang kurang memberikan kepuasan seks kepadanya. Dan aku yang 10 tahun lebih tua darinya menjadi pemuas nafsunya sejak setahun ini.
Pinggul Aina mula terangkat-terangkat menerima geselan batang yang keras di celahan punggungnya yang masih padat dan gebu itu. Pehanya terbuka sehingga tubuh aku berada di celah kangkangnya. Bahagian depan kemaluannya ditekan-ditekan pada tilam di bawah perutnya. Namun itu untuk meredakan sedikit kegatalan yang semakin menjadi-menjadi di celah kangkangnya. Aku menggerakan tubuh ke bawah sedikit sehingga kepala pelir aku sesekali tersentuh dengan bibir kemaluan Aina.

Terasa kebasahan di celah bibir itu di hujung pelir aku. Aku tahu isteri orang ini sudah betul-betul berada di bawah taklukan aku. Aku tersenyum puas kerana berjaya memperolehi perempuan muda, cantik dan kaya ini bukan dengan kekayaan atau ketampanan, tapi dengan batangnya yang keras dan besar itu. Aku yakin Aina sanggup mengabdikan diri kepada aku selagi aku masih berupaya memuaskannya. Aku sanggup melakukan segalanya supaya Aina akan tetap membantu aku dari segi kewangan.

Sengaja aku ulit-ulitkan kepala pelir aku di kelopak puki Aina, namun tidak juga dimasukkan. Setiap kali kepala pelir itu tersentuh pintu farajnya setiap kali pula dia menanti dengan debaran untuk merasakan sekali lagi benda yang telah berkali-berkali membuatnya orgasme.

"Cepatlah, abang!" Aina merayu. "Cepat apa?" "Masukkanlah cepat.." "Mm..? Sayang nak apa sebenarnya ni?" "Aina nak batang abang lah.." Aina merenggek seperti anak kecil mahukan susu. "Ya ke? Nak sangat-sangat?" "Mm.. Nak sangat-sangat.." "Nak dekat mana?"
"Aina mahu abang.. fuck me abanggg..". "Pussy Aina dah tak tahan lagi kalau tak dapat rasa batang abang tu.."

Mendengar kata-kata yang sebegitu lucah dari mulut perempuan muda itu membuataku makin terlonjak nafsu. Aku tau perempuan semuda dan secantik Aina sekarang sudah ketagih dengan batang aku. Aku mengambil bantal untuk mengalas bahagian bawah perut Aina. Dalam keadaan begitu Aina tertonggeng sedikit dan mahkota di celah kangkangnya terbuka untuk digunakan sepuas-puasnya. Aku sekali lagi mengacukan hujung pelir ke belahan yang dipagarai bulu-bulu halus di celah kangkang Aina. Tangan aku ke kemaluan Aina dan dengan menggunakan kedua ibu jari aku merenggangkan bibir yang dibasahi lendir itu.

"Sayang, tolong masukkan batang abang.." aku memberi arahan.

Tanpa menoleh tangan Aina dengan cepat saja ke belakang mencari-mencari batang aku. Apabila ketemu terus saja ditariknya dan diselitkan di celahan pukinya yang sudah siap direkahkan oleh aku. Hanya selepas aku menekan kepala pelir ke dalam pukinya baru Maria melepaskannya. Tangannya kemudian kehadapan untuk membantalkan kepalanya.

"Sedapnya, abang.." dia merenggek lagi sambil punggungnya bergerak ke kiri danke kanan perlahan.
Surprise!!! Phhaapp..! Aku merejam batang aku ke dalam dengan puki Aina dengan pantas hingga tenggelam sepenuhnya dan perut aku menghempap punggung Aina.

"ADUH.. Oh mak.." isteri muda itu berteriak kuat.

Walaupun memang dia sudah bersedia namun kemasukan batang yang besar itu kedalamnya dengan tiba-tiba mungkin bukan saja membuat dia terkejut tetapi terasa senak sebentar.

"Oh.., abang..!" Maria mengerang. "Sayang suka main macam ni?" "Sedap, abang. Kuat lagi banggg, Aina dah nak sampai ni." dan dua rejaman lagi kemaluannya sudah menggembang dan dia sudah orgasme. "Ohh.. Aarrgghh..!" Aina meraung, diikuti dengan ledakan umpama bom air diicelah kangkangnya.

Aku menarik dan menekan dengan laju sehingga sekali lagi Aina menggerang-menggerang dibuatnya. Isteri muda itu membalas tindakan itu dengan mengemut-emutkan liang farajnya. Kini giliran aku pula mendengus apabila merasakan liang puki Aina seperti mengurut-mengurut batang aku. Semakin aku melajukan permainan, semakin galak pula aku merasakan batang aku dikemut. Akhirnya aku sendiri juga tidak dapat bertahan lagi untuk kali terakhir aku terjunam ke dalam lubang nikmat itu. Buat sejenak aku menahan nafas dan diikuti dengan pancutan jauh ke dalam rahim Aina. Aku merangkul kemas pinggang Aina sehingga ke pancutan terakhir.

"Arrgghh..!" dia mendengus.

Kehangatan pancutan itu juga aku rasa dengan sendirinya membuat Aina sekali lagi sampai ke kemuncaknya walaupun tidak sehebat kali pertama tadi. Aku membongkok sambil mencium pipi Aina yang dibasahi keringat.

"Sedap kan kalau kita boleh begini selalu?" aku berbisik di telinga Aina. "Kenapa tidak boleh? Abang Usin kan selalu outstation, tentulah takda banyak masa dengan Aina" Aina menjawab. Aku tersenyum memikirkan kepuasan yang bakal dinikmati bersama Aina pada hari-hari mendatang.
Di luar matahari sudah terbenam dan petang bertukar menjadi malam. Perlahan-Perlahan batang aku yang sudah sederhana keras tercabut dari celah kangkang isteri muda itu dan aku tertiarap di samping Aina keletihan…