Lancap

Aku memang suka melancap. Sejak dari sekolah sampailah sekarang. Zina tangan sudah menjadi kebiasaan dalam hidup aku. Masa sekolah dulu, aku selalu melancap sambil bayangkan cikgu-cikgu yang seksi dan cantik, macam cikgu Siti yang bertetek besar, cikgu Ng yang tonggek, cikgu Diah yang suka pakai baju ketat-ketat dan cikgu Azni yang bontotnya besar.

Time mula-mula kerja lak, aku dah mula di lancap oleh awek aku. Rohana namanya. Aku suka panggil dia Ana. Orangnya rendah je, gebu, bertudung dan berkaca mata. Aku kerja kilang time tu, kilang elektronik je kat Senai. Sekarang kilang tu dah tutup. Satu aku paling suka dia ni ialah bontot dia yang tonggek. Lembut lak tu. Kalau kena tepuk bergegar. Paling best kalau ramas, sedap je. Mula-mula aku dilancapkan oleh Ana ialah lepas aku keluar dating dengan dia. Hari tu Ana pakai tudung cam biasa, pakai baju kemeja petak-petak yang singkat sikit dan berkain skirt satin berwarna putih. Memang licin kain dia, sampai aku boleh nampak line seluar dalam dia. Mula-mula tu kita orang bantai cemolot je dalam kereta, tapi oleh sebab tangan Ana ni dah gatal nak pegang kontol aku, aku pun bagi lah. Memula tu dia setakat usap-usap je, pastu aku pun ajarlah dia lancapkan kontol aku. Sedap giler first time kena lancap tangan perempuan yang lembut tu. Ana pun lancapkan lah kontol aku sampai aku terpancut-pancut kat peha dia. Apa lagi, basah lah kain skirt satin dia tu, dah lah warna putih. Tapi dia buat selamba je. Pas tu aktiviti kita orang berterusan. Bila jumpa je mesti kontol aku Ana lancapkan. Selalu gak aku tembak kat celah bontot dia.

Biasanya kalau dia pakai kain skirt satin yang putih tu lah. Aku selit kontol aku celah bontot dia, pastu aku pun gesel-gesel lah. Sedap gila bila kontol aku bergesel dengan kain dia yang licin tu. Aku lost contact dengan dia lepas kilang tu tutup.

Pastu aku bekerja di sebuah kompeni kewangan di pusat Bandar JB. Kompeni ni kompeni singapura. Aku time tu merasa di lancap oleh akak cleaner. Dia ni orang indon. Laki dia bouncer disko. Aku mula dilancapkannya lepas aku tak sengaja terlanggar dia. Time tu aku nak masuk pantry dan kebetulan lak dia nak keluar pantry. Kami pun berlaga lah kat pintu masuk pantry tu. Terpeluklah aku tubuhnya. Aku memang yang sebenarnya geram kat bontot dia yang bulat tu ambil kesempatan la ramas bontot dia kuat-kuat. Dia yang tahu perbuatan nakal aku tu pun cubit aku manja. Aku bagi tahu la yang aku geram kat bontot dia dan kalau boleh aku nak lancap sambil tengok bontot dia. Dia senyum je. Aku pun beranikan diri ikut dia dan nasib aku baik sebab dia masuk ke stor, tempat dia melepak kalau kerja dah siap.

Kami berdua je time tu. Tanpa buang masa, aku keluarkan kontol aku dan lancap depan dia. Dia senyum je tengok gelagat aku. Rasa segan tu ada gak, tapi dah stim punya pasal, aku selamba je. Pastu aku selamba je hulur kontol aku kat dia, dia pun pegang kontol aku dan terus lancapkan aku. Sedap gila akak tu lancapkan. Memang dia ni berpengalaman dalam seks. Maklumlah, umur dah separuh abad, tapi body dia masih sedap siot. Sambil dia lancap aku tu, aku ramas-ramas bontot dia. Akak cleaner tu memang selalu pakai skirt hitam yang labuh. Kain dia yang sendat tu menambah kegeraman aku kat bontot dia.

Pertama kali aku dilancap olehnya, aku pancutkan air mani aku kat perut dia. Kali ke dua kat tudung dia. Masa tu aku datang time dia tengah duduk bersila makan dalam stor. Dia suruh aku teruskan melancap sambil tengok dia. Dia tak dapat nak lancapkan aku sebab tengah makan. Jadi, aku pun lancaplah sambil tengok seluruh tubuh dia yang tengah duduk bersimpuh atas lantai. Memancut-mancut air mani aku atas tudung dia. Memang sengaja aku target kat situ. Kali yang ke tiga aku lancap pada hari yang sama, time tu aku balik awal. Sengaja aku balik awal sebab tadinya tak puas lancap sorang-sorang. Aku masuk la dalam stor tempat port akak indon yang kerja cleaner tu.
Aku nampak dia tengah kemas-kemas nak balik. Aku pun terus peluk dia dari belakang. Dia yang tahu aku peluk dia terus raba mencari kontol aku yang aku tekan kat bontot dia. Dia keluarkan kontol aku dan terus je dia lancapkan kontol aku kat situ gak. Pastu aku dengan beraninya selak kain skirt dia tu ke bawah, dia biar je, aku mintak dia kangkang sikit dan dia pun ikut je. Aku pun terus gesel-geselkan kontol aku kat kelengkang dia. Bergesel la kontol aku dengan kelengkang dia yang dah basah tu. Pastu dah stim gile punya pasal, aku selak seluar dalam dia. Aku selit kontol aku kat cipap dia, tapi akak cleaner indon tu tekan body dia buatkan kontol aku terus terjerumus ke dalam lubang cipap dia. Apa lagi, aku pun ter’doggie’ la dia hari tu.

Memancut air mani aku dalam cipap akak indon tu. Lepas dari hari tu, aku dah jadi suami kedua baginya. Aku siap belikan dia toto supaya kita orang boleh main dengan lebih selesa kat dalam stor tu. Kalau korang tak tahu toto tu apa, toto tu adalah tilam yang nipis yang boleh lipat-lipat macam selimut. Siap ada beg untuk simpan toto. Boleh bawak ke hulu ke hilir. Selama 3 tahun aku kerja kat sana, boleh kata selalu aku main dengan akak indon tu. Time rehat, aku akan lepak kat stor. Kami makan sama-sama, dan main sama-sama. Selama 3 tahun tu jugalah 3 orang bayi yang terhasil dari perhubungan kami. Muka anak-anak dia memang sebijik macam muka aku, putih. Tak macam laki dia yang agak gelap.

Akak ni punya la kemaruk dengan aku, dia sampai tak nak balik. Dia terus lupa kat anak-anak dia dan laki dia. Aku yang tak tahu nak port mana, stay la hotel dengan dia. Adalah dalam 2 hari aku ambik cuti, stay kat hotel dengan akak indon cleaner tu. Dia pun ambik cuti gak. Selama 2 hari tu lah kita orang buat projek sampai rasa penat gila. Lenguh-lenguh gila badan aku memerah nafsu selama 2 hari tu. Tak cukup lubang cipap, lubang bontot aku bedal. Akak ni pulak main rela je, aku pun sedap je lah jadi laki part time dia. Kenangan paling best time aku hantar dia balik. Aku sengaja parking kereta aku jauh sikit dari rumah dia. Dalam kereta aku mintak dia hisap kontol aku. Akak ni pun ikut je kemahuan aku. Aku pun memancut kat mulut dia dan sebilangan kecil tu terpancut kat pipi dan dagu dia. Pastu dia pun keluar la dari kereta aku lepas kami dah puas. Yang aku perasan, masa dia keluar tu, dia lupa nak nersihkan kesan air mani aku yang nampak pekat berwarna putih kat dagu dia. Kalau sikit tak pe, ini jelas nampaknya. Dia lupa nak bersihkan. Aku yang memang gilakan dia dan sanggup jadi laki dia walau pun dia tua gila dari aku biarkan je lah. Entah-entah laki dia perasan ke, dan ceraikan dia. Aku pun boleh la ambik peluang.

Esoknya kita orang jumpa kat tempat kerja, dia bagi tahu laki dia mengamuk gila malam tu. Dah lah dah 2 hari tak balik, tak call, tak bagi tahu pergi mana, pastu bila balik ada air mani kat dagu. Laki dia tak ceraikan dia, tapi suruh dia balik indon pada minggu tu jugak. Aisey, melepas la aku jawabnya. Jadi sementara dia menghabiskan sehari dua lagi di Malaysia tu, aku pun bedal la dia cukup-cukup. Tiap hari dia balik lewat je, sebab berdating dengan aku dalam bilik stor sampai malam. Memang hari-hari aku perah habis air mani aku sampai dah tak ada yang nak keluar lagi, semata-mata lepas tu aku tahu aku takkan jumpa dia lagi. Dan akhirnya aku dah tak jumpa dia lagi sampai sekarang.
Pastu, aku berpengalaman di lancap oleh seorang nyonya cina yang dah agak tua. Tapi tua bukan sebarang tua tau. Body masih cutting lagi tuuu. Aku jumpa dia masa aku nak pilih baju kat pasaraya. Nyonya cina ni pulak aku tengok asyik tengok aku je. Dia pun pilih baju gak, tapi kat area pakaian perempuan la. Dari jauh aku tengok dia, pakai skirt pendek, ketat lak tu. Tapi bontot dia.. Mak aiii… tonggek gila! Muka memang out. Tak lawa sangat, tetek lak layut je. Tapi perut dia membuncit seksi sampai ke tundun. Bontot lak tonggek gila. Peha pulak putih melepak dan gebu. Pastu dia datang ke bahagian lelaki, dia pilih baju lelaki. Aku pun tegurlah dia. Dia kata nak belikan baju untuk suami dia. Sambil kita orang pilih-pilih baju kat rak yang sama tu, dia selamba pegang kontol aku. Pastu aku tengok kanan-kiri, orang tak ramai. Terus je aku keluarkan kontol aku. Nyonya cina tadi tu pun sambung pegang kontol aku yang dah keras gila tuh. Di lancapkannya kontol aku dan sambil tu aku ramas-ramas bontot dia. Lastly, memancut air mani aku keluar. Aku aim kat peha dia. Meleleh la air mani aku kat peha dia mengalir turun sampai ke buku lali. Nyonya tu pulak senyum je sambil aku tengok berkali-kali dia telan air liur tengok kontol aku yang memancut air mani yang banyak gila tu. Nyonya tu bagi aku no phone tapi sampai sekarang aku tak call. Nombornya pun dah hilang entah ke mana.

Dan akhirnya, aku berkenalan dengan seorang awek yang masih sekolah. Time aku kenal dia tu, dia masih sekolah tingkatan 5. Orangnya tak lah cantik sangat, biasa-biasa je. Aku berkenalan dengan dia masa aku ke kedai runcit yang kat area taman perumahan aku. Aku time tu tertarik dengan body dia yang slim tapi bontot dia besar. Seluar track suit yang dia pakai ketat sampai nampak sendat dan nampak macam nak terkoyak bontotnya. Licin je bontot dia time pakai track suit tu, langsung aku tak nampak sebarang kesan bekas seluar dalam. Tak pakai la tu.

First time aku ajak dia keluar, aku bagi tahu nak ajak dia jalan-jalan area town. Jadi dia pun keluar la dengan aku dengan memakai tudung, berbaju t kolar bulat dan berseluar track yang sendat tu. Budak perempuan ni memang selamba je. First time keluar dengan dia aku dah boleh pegang-pegang tangan dan peha dia. Malah aku mula French kiss dalam kereta kat parking area yang kosong. Dia rela dan biarkan je apa yang aku buat kat dia. Aku biarkan dia manja dalam dakapan aku. Pastu aku cium dia dari kepalanya yang bertudung, turun ke pipinya, ke bibirnya, pastu ke dadanya, perutnya, tundunnya, pehanya, betisnya dan tapak kakinya. Dia biarkan je. Matanya tertutup rapat, mulutnya pulak mendesah kecil. Aku pun keluarkan kontol aku dan suruh dia lancapkan. Dengan selambanya dia terus lancapkan kontol aku. Akhirnya memancut aku lepaskan air mani atas peha dia yang gebu tu. Pastu kita orang selalu jumpa dan dia seperti biasa akan lancapkan kontol aku. Aku tengok dia cukup suka bila aku pancutkan air mani. Mukanya nampak suka sangat, lebih-lebih lagi bila bodynya yang menjadi target, terutama peha dan bontotnya.

Lepas keputusan SPM keluar, dia dapat result yang teruk. Pastu aku offer dia kerja kerani kat tempat kerja aku. Kat tempat kerja selalu gak kita orang berasmara dan aku juga bijak mengambil kesempatan mengambil dan menghantarnya pergi kerja, memandangkan kita orang kerja kat ofis yang sama.

Sampailah kepada satu peristiwa yang aku tak dapat lupa sampai sekarang. Kami telah terlanjur time aku dating dengan dia masa weekend. Aku jemput dia kat rumah dan dia pun follow la aku ke tepi laut jenjalan. Dengan memakai seluar track suit yang sendat tu, dia lentik-lentikkan bontot dia masa aku peluk dia dari belakang kat tepi laut. Aku yang stim gila tu terus ajak dia balik, tapi aku melencong ke kawasan perumahan yang terbengkalai. Kat situ gelap. Aku pun mulakan projek.
Kita orang berbogel dalam kereta dan pada malam tu lah daranya pecah juga akhirnya. Kontol aku yang selama ni di projekkan tangan dan celah bontotnya, akhirnya merasa juga mulut dan cipapnya malam tu. Biasalah, dah sedap, lepas dalam la. Dia kata air mani aku panas time aku lepaskan dalam perut dia tu.

Pastu aku hantar dia balik dan sekali lagi aku buat kat laman rumah dia yang gelap tu.
Tapi serba ringkas je lah. Dia paut kat buaian bulat dan aku kat belakang dia doggie dia lepas seluar track dia yang sendat tu aku tarik ke pehanya. Sekali lagi aku pancut dalam cipapnya. Lepas dari kejadian tu, aku selalu main dengan dia. Sampailah dia bagi tahu aku yang dia mengandung. Aku kena bertanggungjawab. Akhirnya kami sah sebagai laki bini sampailah sekarang. Sampailah sekarang, kalau dia penat hisap kontol aku time dia datang bulan, pasti dia akan lancapkan kontol aku. Dan aku juga dah berterus terang kat dia yang aku cukup stim kalau tengok dia pakai seluar track yang sendat tu. Jadi sampai dah lusuh seluar track tu dia pakai. Cutinya kalau kat mesin basuh je lah atau kalau aku jemu. Sekarang kami dah ada 2 orang anak. Aktiviti kami masih lagi macam dulu. Tak dapat main, lancap pun jadi, walau pun kat tempat awam, asalkan tak ada orang nampak.