Tunang orang part 1

Sebelum aku cerita dengan lebih lanjut lagi, biarlah aku beritahu cerita ni mungkin panjang ber'chapter-chapter. Aku akan ceritakan dari awal bagaimana aku kenal dengan awek ni dan apa yang berlaku dan apa endingnya. Tapi aku mungkin perlukan feed back or comments from readers.

Mula-mula biarlah aku perkenalkan diri aku. Nama aku Alonz, bekerja di salah sebuah institusi kewangan yang terkenal di Shah Alam. Di sebabkan kerja aku ni melibatkan loan processing, aku selalu kena pergi jumpa customers dan berurusan dengan Head Office. Nak di jadikan cerita satu hari tu aku kena dapatkan approval untuk satu urgent case. Jadi nak tak nak terpaksalah pergi ke Head Office aku kat Damansara. Masa kat situ, aku kenallah dengan budak perempuan sorang ni, aku namakan Sue ajelah.

Di sebabkan selalu berurusan dengan Head Office dan kebetulan pulak Sue ni jadi coordinator untuk branch aku, so kitorang pun boleh dikatakan selalulah berborak thru' phone. Darinya tahulah aku yang dia berasal dari Neger yang banyak adat. Dah bertunang pun masa tu.

Satu hari tu aku kena pergi ke Head Office untuk 1- day course. Kat situ aku ambil peluang berborak dengan dan ajak dia keluar jalan-jalan lepas office hour. Dia setuju dan berjanji tunggu aku lepas habis course. Pukul 5.00 sharp, habis aje course tanpa membuang masa aku pun ajak dia keluar. Sebab ni first date kitorang aku pulak penat, kau tau kat mana aku bawak dia ? Subang Airport Terminal 3. Lepas park kereta kitorang pun pergi kat A & W kat tingkat 1 tu. Berborak punya borak tak sedar hari pun malam. So kitorang pun keluar dari situ terus ke kereta. Kat dalam kereta kitorang tak terus blah. Terus terang aku cakap, masa tu aku dah rasa semacam dah sebab perfume yang Sue pakai ni mak datuk wanginya, apa lagi "adik" aku pun terbangunlah. So, aku cari jalanlah macam mana nak mulakan first move.

Mula-mula tu tengah-tengah cakap aku pegang lah tangan dia, Sue buat tak kisah aje lepas tu, aku ciumlah tangan dia perlahan-lahan. Dia senyap lagi, aku pun sebab dah stim dari tadi terus lah cium tengkok dia. Tiba-tiba dia tolak badan aku secara lembut dan berkata " Jangan lah buat cam ni, jomlah kita balik." Disebabkan tu first date kitorang dan tak hendak di anggap yang bukan-bukan, aku pun start kereta hantar dia balik. Masa tu Sue stay kat Damansar Utama dengan kawan-kawan bujang dia.

The very next day, aku call dia dan mintak maaf sebab kejadian malam semalam. Dia tak menunjukkan sebarang reaksi marah. After a few days, aku call dia dan ajak dia keluar. Oh ya, sebelum tu biar aku beritahu dulu yang tunang dia ni kerja yang ada 3 shifts. Tak payahlah aku beritahu company apa sebab tak nak meyusahkan mana-mana pihak.

Kebetulan hari tu tunang dia shift malam, kalau tak silap aku dari pukul 9.00 pm to 6.00 am the next day. So, that night around 10.00 pm aku pun fetch lah dia. Aku pun start kereta menuju ke Pelabuhan Klang. Sampai kat P.Klang aku bawak dia pergi jeti tempat orang naik bot ke Pulau Lumut (sekarang ni Pulau Indah) dan Pulau Ketam. Kalau korang nak tau pemandangan kat jeti ni waktu malam memang cantik. (Tapi sayang jeti tu sekarang ni dah jadi sejarah sebab baru-baru ni bila aku pergi dah tak de. Ikut kata orang kat situ dah terbakar.) Kat situ kitorang berborak-borak sampai dekat pukul 12.00 malam. Di sebabkan besok hari minggu, jadi tak risaulah nak balik awal.

Dekat pukul 12.30 pagi, perut dah mintak di isi, lepas makan kat Gerai 24 jam OK Boss. (orang Port Klang mesti tau tempat ni) kitorang pun beransur. Bila perut dah kenyang, kitorang pun nak kereta jalan-jalan lagi. Actually, aku dah stim sejak dia mula masuk kereta lagi. Apa lagi otak ni pun mulanya mencari port untuk ringan-ringan. Cari punya cari at last jumpa jugak satu tempat yang agak terpencil, dekat Stesyen Komuter Port Klang. Apa lagi tangan aku mulalah gatal. Yang herannya, bila aku park kat situ si Sue ni tak pulak membantah. Dalam hati aku berkata "dia ni memang nak romen kut"

Mula-mula tu aku pegang tangan dia, dia tak membantah lepas tu aku cium pipi dia. Dia senyap. Bibirku terus ke tengkuk dia. Tiba-tiba bunyi "hmm.mm" dari mulut dia. Aku pun apa lagi teruskan menjilat tengkuk dia, lepas tengkuk lidak ake terus ke telinga dia. Habis basah telinga Sue aku kerjakan. Bila aku sure yang dia ni dah "hanyut" tangan aku terus menguli teteknya yang sederhana besar. Mula-mula cuma kat luar, lepas tu tangan aku merayap kat dalam bra dia. Disebabkan dah setim gila, aku terus lucutkan T-Shirt dia tanpa sebarang bantahan. Tanpa berlengan lagi aku terus mencari pin kat belakang bra tu dah terlepas aje sarung tersebut terserlah tetek seorang dara di depan mata aku.Tapi yang herannya putting sia tak lah kecik macam yang aku dapat yang lepas-lepas. Masa tu aku syak mungkin tunang dia ni dah merasa berpuluh-puluh kali dulu dari aku. Sebab kalau ikut experience aku, putting tetek awek ni selalunya kecik aje walaupun tengah stim cuma lebih keras berbanding sebelum stim.

Sedang tangan aku menguli kedua-dua belah tetek Sue, mulut kami masih bertaut dengan lidah kami berkuluman. Korang yang dah biasa tu mesti tau kan betapa indahnya kissing. Aku yang dah tak tahan terus ajak dia ke seat belakang. Mungkin si mek ni pun dah setim habis, dia pun follow aje. Mulut aku terus mencari teteknya yang mekar ranum tu. Lepas sebelah, sebelah aku kerjakan. Dia punya sound effect, mak datuk power. Aku try jugak nak buat love bite kat pangkal tetek dia, tapi dia cepat-cepat tarik muka aku dan remindkan aku takut tunang dia nampak. Masa tu aku bertambah syak yang dia ni memang selalu projek dengan tunang dia.

Setelah puas aku kerjakan kedua-dua teteknya kini jari-jariku pula terus merayap ke peha Sue. Masa tu dia masih berseluar lagi. Perlahan-lahan tangan aku tekankan ke cipapnya walaupun dari luar. Dapat aku rasakan betapa tembamnya cipap dia ni. Lepas tu tangan aku cuba membuka zip seluar Sue, tapi dia membantah. Disebabkan tak mahu gelojoh dan akur dengan permintaannya, aku terus menciumnya kembali sementara tangan aku meneruskan acara uli menguli kedua tetek Sue.

Mungkin dia nak please kan aku sebab tak dapat pegang cipap dia in real. Sue kemudiannya menggomol aku semahu-mahunya. Bermula dari mulut aku di kucupnya habis-habisan, lidahnya menjilat keseluruhan mukaku. Yang paling syok bila dia sedut lidah aku. Pro habis. Then dia terus explore ke tengkuk aku. Oh lupa nak bagi tau masa tu aku terbaring kat seat belakang menghadap dia sementara Sue pulak duduk kat atas badan aku. Aku tak ingat bila aku bukak baju aku. Sedar-sedar Sue tengah menjilat puting tetek aku. Patutlah girl like their nipple to be sucked. The feeling… was so great. Habis dada aku dikerjakan Sue. (Bila balik rumah, terkejut aku, penuh dengan love bites.) Lepas tu tangan dia terus mencari konek aku. Di ramasnya perlahan-lahan. Masa tu both of us dah high habis. Aku sempat bisik pada Sue, tolong bukakkan zip seluar aku. Automatically, zip aku di bukaknya dan seluar aku di tarik ke bawah. Masa tu aku dah berbogel habis sedangkan Sue cuma topless. Perlahan-lahan Sue bermain dengan konek aku. Diurut-urutnya penuh manja. Masa tu aku cuma mampu terdiam. Kami saling berpandangan, penuh kemesraan. Tiba-tiba Sue membuka mulutnya dan berkata " Alonz, I tak pernah buat sejauh ni walau dengan tunang I sekalipun. I do this because I like U." Aku terdiam dan hanya mampu tersenyum dan mengucup bibirnya. Masa tu walau pun tengah horny, I feel one kind, I think I begin to like (love?) this girl. Sue terus meletakkan mukanya ke dada ku dengan penuh manja. Ku usap rambutnya perlahan-lahan seperti aku mengusap rambut Lilly, ex-girlfriend ku dulu.

Kami berkucup semula dengan penuh rasa sayang. This time around I feel I'm again in love. But, she is someelse fiance? I felt so bad. Mungkin sebab the passionate and the body chemistry between us. Kitorang unable to control our self again. Sedang kitorang kissing tangan dia masih lagi mengurut-urut batang aku. Tangan kanan aku pulak cuma mampu mengusap cipap Sue dari luar sebab dia tak bagi aku bukak zip dia. Tiba-tiba mukanya di halakan ke batang aku. Mula-mula dia cium lembut bahagian "kepala " terus ke telur. The whole excitement began bila dia mula memasukkan kepala konek aku kedalam mulutnya. Rasa licin dari air liur Sue membuat aku hampir menjerit. Nikmatnya. To tell you guys the truth. That was my first time orang kulum konek aku. Bermula dari kepala terus ke bahagian batang. By then, half of my cock was inside her cute little mouth. Walaupun kalau boleh aku nak dia kulum sampai ke pangkal tapi tak sampai hati, lagi pun masa tu dia tengah betul-betul menikmati batang aku. Di sedutnya kepala konek aku perlahan-lahan, di jilat-jilatnya seperti ais kerim Malaysia. Disebabkan terlampau sedap, kira-kira 5 minit kemudian aku rasa yang aku dah nak cum. Aku bagitau kat dia yang aku dah tak tahan, Sue makin mempercepatkan kulumannya dan akhirnya terpancutlah air mani ku yang di halakan ke teteknya.

Setelah membersihkan diri. Kami terdiam. Mungkin terkejut dengan apa yang telah berlaku. Masa tu jam di kereta dah menunjukkan pukul 1.50 pagi. Hujan mula turun rintik-intik di luar. Kami telah pun berada di tempat duduk depan Untuk menceriakn suasana aku mulakan bercerita. Sue kemudiannya menyembamkan kepalanya ke dada aku. Aku rasa kami memang benar-benar telah jatuh cinta. Darinya aku ketahui yang tunangnya itu panas baran orangnya dan telah banyak kali melukakn hatinya. Aku terdiam. Walaupun aku telah mula menyayangi (menyintai?) Sue, tapi dia masih tetap tunangan orang. Apatah lagi Sue sendiri mengaku itu adalah pilihannya dulu. Tapi sejak berjumpa dengan aku, dia mengaku bahawa dia menyukai aku sejak kali pertama kami berjumpa.

Kira-kira pukul 2.30 pagi aku pun menghantar Sue balik ke Damansara Utama. Sepanjang perjalan kami banyak mendiamkan diri. Sue masih tetap di dada ku. Aku membawa kereta dengan perlahan menyusuri Lebuhraya NKVE sambil tangan kiri aku memeluk puteriku itu.

Setelah menghantar Sue pulang, di perjalanan balik aku rasa serba salah. Apa yang patut aku lakukan? Bercinta dengan dengan tunang orang? Merampasnya dari tunangnya? Adakah tunangnya akan kecewa atau mungkin aku yang akan merana?. Cerita ini masih panjang lagi untuk di habiskan. Aku memerlukan feedback dari pembaca sekalian. Jika responnya baik, nanti aku akan ceritakan bila firsttime aku dapat melihat cipap Sue, firsttime jilat cipapnya dan bagaimana pada satu hari kami hampir melakukan perkara itu. Korang pernah dengar tak " masuk separuh"?. Ha, aku akan ceritakan insiden ini yang berlaku kat rumah aku dan jugak apa yang terjadi masa kitorang stay kat City Bayview Hotel, Melaka.

Please mail me at alonz69@hotmail.com


Nukilan