Yani dan peah

Kejadian ini terjadi pada tahun 1998 dengan dua orang awek melayu dara nama die yani ngan peah. Bacalah citenye.

Mula mula aku ngan kawan aku annuarul (an) makan lah same same ketika itu kitaorang nak buat study group.pastu aku ajaklah buat study group kat umah diaorang. diaorang cakap kay aku malas nak belajar hari ini.sebab penat main bola keranjang pagi tadi.jadi akupun cakap ngan yani.meh aku hantar balik.yani calap kat aku boleh tompang umah an tak sebab umah diaorang takde letrik kena potong,(yani dok umah sewa ngan peah).aku pun cakap lah ngan diaorang boleh kite idur umah an.aku tanye an umah ko ader orang tak,die cakap takde akupun start motor terus bawak yani pegi umah an.aku suke yani , yang an pulak suke peah.

Biler sampai jer kat umah an akupun buatlah macam umah sendiri.aku bukak cd bluee,yani asik marah kat aku .apasal u tengok cite macam nih,die cubit aku aku pun marah die cubit aku.pastu aku mandilah.yang peah pulak buat hal nak mandi.an bagilah tuala suruh salin kat bilik die.pastu tak pasal pasal keluar ajer dari bilik berkemban .tuala yang peah pakai terlucut kat depan mata aku ngan an.yani tak perasan.

An pulak kecok air liur la.tengok peah yang diidam idamkan tanpa seurat benang pun kat badan die.peah dalam keadaan telanjang pulaktu berlari menuju ke bilik air .tuala semua tinggal.nasib an baik pulaktuh bilik air entah kenapa pulak mangga(lock).peah nak bukak tak boleh.peah dalam kemalu maluan sembunyi kat dapur.pastu die jerit annnnnnn ,bukaklah pintu bilik air tuh.an sergah die kat dapur ,die nak tutup badan die ngan tual ,tuala kat pintu bilik tadi.die tutup ngan tangan cipap die,tapi tetek tak tutup,peah cakap janganlah tengok bukak pintu bilik air tuh.biler dah bukak pintu bilik air tuh.die lari terkedek kedek sampai bergoyang tetek.

Pastu yani tanye aper hal , aku cakap kat die peah bogel tadi.die ceramah kat aku sebab tengok peah bogel tadi.aku tension aku ccakap ngan yani kalau bising lagi aku bogelkan nanti.die cubit aku .aku pun terkamlah die aku nak londehkan kain baju kurung die .tapi tak senpat die tarik balik.

Pastu aku dengar bunyi macam orang jatuh kat bilik air.an terus pergi kat bilik air tuh.terus bukak pintu bilik air sebab pintu bilik air tak boleh kunci dari dalam.aku tengok an papah peah keluar dari bilik air .die cakap peah pengsan . aku tengok lah sikit peah tu dalam keadaan telanjang.badan die bewarna putih melapak . tetek die bersaiz 38 ngan cipap die tembam semacam.pastu an baringkan die kat ruang tamu . an kejut kejutkan die . die tak sadar pastu biler jaga je die cakap ngan an supaya bawak die kat atas kerusi.dalam keadaan yang telanjang peah memcium an dengan rakus.an tidak boleh buat aper aper lagi.an terus mencari buah dada yang besar itu , an menjilat dan peah mengeliat seperti budak baru bangun tidur.pastu die suruh an berhenti stop it an please stop it.an kangkangkan peah akungan yani tenok je perbuatan dieorang pastu an menjilat sehingga peah menjerit sekuat hatinye.an mula membuka seluar dan bajunye.yani tutup mata apabila melihat an telanjang bersama peah. peah ketawa apabila cipapnye dijilat serentak dengan menggomol tetek nye.aku lihat teteknye terpacak seperti gunung.

Dari atas kerusi aku lihat mereka bermain secara berdiri dan aku pun perasan bahawa peah klimax buat kali pertama . die memeluk erat an dan an membiarkan ajer.selepas itu an cangkung dan peah berdiri .an menjilat cipap yang berair sehingga kering.peah sungguh terangsang sehinggakan rambut an kusut dikerjakan nye.selepas itu peah membaringkan an dan kemudiannye memasukkan batang an yang begitu keras. an dan peah sama sama menjerit arghhhhhhhhhhhh please masuk masuk sehingga masuk semua sekali batang an kedalam cipap peah .air memancut banyak dari cipap peah.peah berdayung selaju mungkin.an merasa milu dan sakit .sehingga an terpancut ke dalam cipap peah yang tembam itu.lalu mereka berpelukan dadam keadaan batang an masih berada di cipap peah selama 5 minit. aku lihat carpet penuh dengan air mazi bercampur darah dara dari cipap peah.

Yani pula sungguh terangsang dan kain yang yani pakai basah seperti budak kencing malam.aku pun mengambil kesempatan kepada yani dengan mencekup cipap yani.

sambung...........


Nukilan