MAS Stewardess

Nie I ada cerita for you all ..... yang memang berlaku in 1995. Aku dulu kerja steward kat MAS ......... Aku kenal laa satu stewardess melayu. Hitam tapi manis. Dia dari pulau pinang. Dia waktu itu dah kahwin dengan steward jugak tapi dia berhenti seperti kebanyakan kita yang memang tak kan tahan lama dengan kerja cam nie.

Anyway sambung cerita I kenal dia cam tu aje ... not very close tapi okay lah. on one occassion I dapat local flight bersama dia (dia tu leading stewardess masa tu) so okaylah it's work as usual. Lepas habis flight aku pun offer hantarkan dia balik ke rumah sebab transport lambat malam tu (kita habis kerja dalam 2:00 pagi). Sampai aje kat rumah dia, dia suruh aku tolong angkat beg dia naik keatas. Maklumlah rumah apartment, 6 tingkat pulak tu. So sampai aje kat atas dia ajak I masuk kejap.Aku tahu dia nie jenis yang gatal lelaki sebab aku ada dengar banyak cerita pasal dia so aku pun okay sahajalah. Dia masuk dapur buat air. Aku pun duduk kat ruang tamu. Kita pun mula berborak ..... lama jugak dalam 1 jam ... tiba tiba dia borak pasal hubby dia ... masalah rumahtangga dia ... aku pun dengar ajelah apa nak buat .... dia cerita punya cerita tiba tiba dia menangis depan aku.
Aku pun kesian lah dia tu so duduk sebelah dia dan pegang tangan dia nak bagi moral support sikit. dia peluk aku. Aku pun duduk laa diam tak tahu nak buat ape. Pelan pelan aku meraba bahu dia sambil pegang tangannya. Ntah mungkin dia naik syok aku meraba dia, dia meraba kat dada aku aku diam aje. Bila dia pandang muka aku, aku pun dah tak tahan ... aku cium dia kat bibir sambil meraba raba badannya.

Dia secara perlahan menarik aku keatasnya. Aku cium dia macam tak pernah cium perempuan. Semua tempat aku hentam. Pipi, bibir, leher, bahu, pelahan pelahan aku melucutkan uniform dia. bila dah cuma nampak bra yang dia pakai aku pun angkat dia dan bawak dia masuk kedalam bilik tidurnya. atas katil aku melucutkan semua pakaiannya pada masa yang sama dia melucutkan pakaian aku. Bila dah memang tak pakai satu apapun aku terus mencium dia dari leher sampai ke payu daranya. Tak besar sangat tapi okaylah ... sambil aku mencium payu daranya aku meraba raba pantatnya yang semakin basah ....... panas .... rambut buritnya tak banyak sangat ... just right.... aku dah mula tak tahan .. aku nak masukkan batang pelir aku yang memang dah keras sangat. dia suruh aku pakai kondom ... ishk ... dia bagi kat aku (dia simpan kat dalam laci sebelah katil dia WOW! Banyak! dah lama tak merasa laa agaknya) aku pun cepat cepat pakai dengan mengambil sikit air pantatnya dan membasahi kepala aku sebelum pakai kondom tu.

Lepas pakai aku naik atas dia (posisi kegemaran aku) dan terus masukkan batang ku. Aku mula mula menghayun dengan perlahan ... takut dia sakit .. tapi lama kelamaan dia semakin syok so akupun tibai laa cukup cukup ... aku kata kat diri aku baik aku tahan lama sebab tak pasti aku boleh merasa cipap dia selepas malam nie .... aku tahan sampai setengah jam ..... menghayun sampai aku nak klimaks aku berhenti ..... lepas tu continue ..... dia cum dalam dua kali .. kali pertama cukup kuat .. tapi kali yang kedua tu tak kuat sangat ... penat agaknya .... lepas aku tangok dia dah mula penat aku mula menghayun dengan kuat (aku suka rough sex) dia mula menjerit .....

AAAAHHHHHHH......AAAAUUUWWWW........MMMMMMHHHHHHHHAAAAAHHHH......bila aku dekat nak klimaks aku hayun lagi laju .... masa aku menembak aku masih lagi menghayun ... sampai batang aku terasa kebas sekejap. dia bukan main penat dia terus tertidur (tertidur ke, pengsan ke aku tak pasti ... tapi yang aku tahu dia tak mati sebab dia masih bernafas). Masa aku berbaring tepi dia aku teringat aku ada kamera dalam kot aku.

Aku pelan pelan turun katil ambik kamera ... nasib baik ada filem so aku ambik 15 keping gambar dia telanjang. Dia langsung tak sedar dan tak tahu. Aku pun pakai pakaian aku dan chow. Aku ada tinggalkan no handphone aku atas sekeping kertas. Sejak hari tu kalau kita ada peluang .... kita akan bersama untuk mengadakan hubungan seks ... samada lepas flight atau waktu cuti ... sebab dua hari selepas hubungan pertama kita dia bergaduh besar dengan husband dia sampai mintak cerai. So kira dia sekarang free lah. Aku tahu aku bukan seorang sahaja yang dapat merasa pantatnya yang hitam dan manis .. tapi aku tak kisah .... I love seks and I enjoy it alot. hubungan kita tamat tahun 1996. Lepas tuu aku tak tahu dah dia buat apa sekarang. Tak pedulilah ........ aku dah ada yang lain .............

Hope you all suka cerita I yang memang berlaku kepada ku ini.


Nukilan