Nani

Semuanya berlaku ketika aku bersekolah di Kelang. Tahun itu aku sedang bersiap menduduki peperiksaan SPM. Aku tinggal di asrama. Sememangnya sejak mula aku tinggal di sini, banyak pekara tentang sex yg aku pelajari, dari kawan2, majalah dan buku bacaan.Pernah satu ketika kami lawan melancap di bilik air, siapa tahan paling lama dan pancut paling jauh dia yg menang.Kami semua memang kepala gila ketika itu. Kalau ada kesempatan kami akan ke rumah kawan menonton blue filem. Form 5 aku bergelar senior, dihormati oleh junior dan diminati oleh segelintir peminat ku. Aku adalah salah seorang pengawas di sekolah dan dikira pandai bergaya.

Semenjak form 4 aku telah mula rapat dengan rakan sekelas ku Nani (nama manjanya). Dia adalah seorang gadis yg ceria yg baru saja bertukar dari sekolah lain, dia juga tinggal di asrama. Nani adalah antara girl tercantik di dalam kelas aku dan diasrama. Aku berasa bangga bila digelar sebagai boyfriendnya. Bermata galak, bibir halus dan kecil, kulitnya nan putih licin berbulu roma halus, rambutnya lurus sampai ke bahu dengan ketinggian sederhana bertubuh mantap sesuai dengan ketinggiannya. Sewaktu form 4 dia duduk disebelah ku di barisan kedua dari belakang. Nani sedikit perlahan dalam bidang matematik sedangkan itu adalah subjek favourite aku. Dia sering meminta bantuan ku dan disitu kami mula rapat. Di kelas, aku selalu mencuri2 pandangan kepayudaranya yg selalu terserlah sebab Nani sering membiarkan butang bajukurungnya terbuka. Aku rasa Nani memang tahu yg aku suka memerhati.Ketika mengajarnya math aku akan cuba merapatkan diriku pada Nani supaya dapat merasakan sentuhan kehangatan badannya. Nani tidak menghalang semua itu, dia semakin rapat dan intim dgn ku malah selalu tangan Nani diletakkan diatas peha ku. Masa tu sememangnya aku menjadi keras... terus salah parking. Berakhir zaman enjoy form 4, kami mula tahun form 5 yg mendebarkan (SPM). Aku dan Nani menjadi semakin rapat, kami selalu prep (study) bersama dilibrary dan pada hari minggu di kelas2 kosong di sekolah.

Pada pertengahan tahun aku dapat satu tempat study baru yg lebih privesi. Bilik gerakan ketua pengawas yg terletak di hujung bangunan sekolah bersebelahan stor sukan yg sememangnya sangat sunyi. Sebagai penolong ketua pengawas aku ditugaskan untuk menjaga bilik itu dan memegang kuncinya.Di situ kami ulangkaji, buat latihan dan kerja sekolah bersama. Akhir2 ini Nani dah mula berani memberi ciuman ke pipi ku setiap kali kami habis study bersama.

Tahun ni aku kurangkan perangai gila2 aku. Member2 semua gelar aku mat cintan sejak mula berkepit dgn Nani. Satu hari ketika cuti Deepavali kebanyakan pelajar asrama balik kerumah masing2. Aku dan Nani seperti biasa merancang sessi ulangkaji disitu. Disebabkan tak ramai orang di asrama, kami mulakan sessi seawal jam 8.30pagi sebaik selesai sarapan. Di bilik pengawas kami gunakan meja ketua pengawas dan di depannya ada sofa panjang. Aku memang dah lama memendam rasa pada Nani, tapi tak ada timing baik. Kali ni aku pasti, sebab tak ada orang lain disitu kecuali kami. Jadi aku mulakan dengan mengajak Nani duduk di sofa. Aku buat sessi soal jawab hafal formula adds math. Kalau dia salah dia kena cium pipi aku sekali kalau dia salah 5 kali dia kena cium mulut aku yg sebelum ini belum pernah kami lakukan. Peliknya, Nani setuju dengan cadangan aku... ah kali ni aku pasti mesti dapat. Tentulah aku bagi dia soalan2 yg aku tahu dia tak boleh jawab. Sampai kali ke 5 dia salah jawapan sampailah waktunya. Nani malu, dia suruh aku yg cium mulut dia. Pelahan2 aku rapat kemulutnya, Nani terus memajamkan matanya. Mula dgn sentuhan mulut..hingga hisapan lidah. Nikmat yg sama2 kami rasakan sukar digambarkan. Masa tu Nani semacam tidak mahu melepaskan mulut ku. Tangan ku mula merayap ke payudaranya...dan menyelinap masuk kedalam baju kurungnya. Nani macam tidak sedar permainan tangan ku..tangan ku mula masuk kedalam kainnya. Nani memegang tangan ku seolah2 melarang aku pergi lebih jauh. Aku terus menghisap lidahnya dan bermain2 sekitar tengkuknya. Ketika itu tangan Nani tadi terus memegang kepala ku dan tangan aku menyelinap masuk sehingga menyentuh farajnya...wah dah basah...aku dah semakin keras, dalam kedengaran dengan tidak Nani kata "Jangan..Min, I tak nak sampai ke situ...I tak ready...I masih dara Min"..Namun jari ku terus bergerak bermain2 perlahan seperti yg aku lihat dalm blue filem. Tenyata aku berjaya 'mencairkan' Nani... dia seperti mahukan sesuatu...sesekali badannya menjadi keras dan kelangkangnya mengepit kuat jari ku (hari ni baru aku tau dia climax). Batang ku dah tak tertahan kerasnya...mungkin hasil dari pertandingan melancap yg aku sering menangi... aku dapat menahan diriku. Aku terus menanggalkan seluar dalam Nani... aku terus berdiri dan menanggalkan seluarku..Nani sempat menjeling kearah batang ku yg mengeras itu yg pertama kali ia melihatnya... aku berlari kepintu sebentar memastikan telah dikunci...aku selak kain Nani keatas dan menghalakan batang ku ke farajnya yg hangat dan basah itu. Aku ragu2 kerana lubangnya terlampau sempit macam tak kelihatan (tak macam blue film). Namun jari ku telah mengenalpasti kedudukannya tadi...aku tak punya banyak masa... sebelum nani menolak.

Nani dalam keadaan duduk dan aku melutut..ketika itu Nani memegang batang ku seolah2 menghalang aku meneruskannya... aku pantas memeluknya dan menghisap payudaranya...Nani mengeliat. Aku ambil kesempatan keadaan ini utk terus menjunamkan batangku..aku hanya berjaya memasukkan kepalanya sahaja...kerana Nani mengaduh kesakitan
Aku terus mencium2 keseluruhan leher,dada dan mulutnya...ketika Nani hayal.. aku henyak dengan kuat dan "Arggggg...ahhhhh" Nani menahan sakit dan kedua tangannya mencengkam belakang badan ku.Sempit sangat sempit.. Aku terus menghayun perlahan2.... buat pertamakali aku habis selepas tak sampai 10 hayunan (kalau melancap sampai 40 minit)... mungkin terlampau ghairah atau terlampau sempit. Nani menangis.. namun aku memang pandai memujuknya... Sehingga petang kami di bilik itu... 4 kali aku mengulang kaji "biologi" dengan Nani... bermula kali ketiga aku tahan lebih lama dan Nani telah mula merasai nikmatnya. Semenjak aku dan Nani menjadi ketagih.... kami sentiasa mencari kesempatan dibilik pengawas... sehinggalah enam bulan kemudian kami dalam diam ditangkap oleh warden dan dibuang sekolah. Aku mendapat pangkat satu dan Nani pangkat 2. Untuk menutup malu ibubapa Nani mengawinkannya dengan saudara terdekatnya. Dan semenjak itu aku tak pernah jumpa Nani... keayuannya sentiasa segar diingatanku. Yusnani Faizah ... maaf atas perkongsian ini. Sehingga kini sudah 6 gadis menyerahkan mahkotanya pada ku...2 cina 4 melayu... namun pembalasan tuhan telah memberikan aku isteri yang telah tiada dara.... dia tidak beritahu namu aku mengetahuinya.


Nukilan
"Unknown"