NAZRIN

Cerita aku bermula pada suatu hari apabila ari tu aku pegi umah class mate aku (Nazrin) sebab nak discuss pasal pembentangan sejarah..Nazrin ni jenis budak yg baik sangat...pandai lak tu...untung aku pasal kena satu group ngan dier..memandangkan ari tu 2 owang lagi member kami tak dapat datang ,jadi aku datang sowang jer kat umah Nazrin..

Bila aku sampai kat umah Nazrin ari tu bapak dier tengah dok kat laman umah..aku kasi salam kat bapak dier...pastu aku terus tanya yg Nazrin ade tak kat umah kat bapak dier..bapak dier terus cakap yg Nazrin ade ..pastu aku terus disuruh masuk oleh bapak Nazrin ke dalam umah..bila aku masuk aje Nazrin dah ade kat ruang tamu....bapak si Nazrin tu ok..pasal awal awal lagi dier dah tau tujuan aku datang ke umah Nazrin pasal nak discus pasal pembentangan sejarah..aku pon selalu datang ke umah Nazrin...jadi bapak dier tak ler hairan sangat....

Nazrin terus ajak aku pegi kat bilik dier pasal kat ruang tamu tu bersepah...maklum la mak dier out station 3 minggu..tinggal bapak dier aje...adik dier plak ade 4 owang ...,mana tahan nak ngemas selalu...

Aku follow jer budak Nazrin tu...pas tu aku tanye gak kat dier "bapak Naz tak marah ker??" dier cakap tak per..cool jer jawapannyer...bila sampai kat bilik jer dier terus bukak radio ...dier ni budak yg jenis suka pasang kuat kuat ...lantak laa aku cakap kat dier... masa buat perbincangan tu ok jer..tapi bila dah lame sket si Nazrin tu nampak lain macam jer...aku pon buat tak heran ngan budak Nazrin tu...

Adegan baru bermula dalam hidup aku bila kami serentak nak ambil pen kaler kuning yg hanya ade sebatang tu..Nazrin terus terpegang tangan aku..pastu dier pegan lelame lak...memula tu aku nak mintak lepaskan jugak tapi tah macam mana aku rase tak nak pulak...lembut betul tangan si Nazrin ni...

Entah ape dah jadi ngan aku ni tetiba jer aku tanye "burit naz lembut macam tangan naz tak..???" Nazrin tergezun ngan soalan aku tuh...pas tu dier jawab "kotor la Rizal ni...aku nampak si Nazrin ni lagi duduk tak senang bila aku tanye dier cam tu..."err..Rizal nak minum air tak?? naz nak buat kan air ni.."Nazrin tanye aku lepas tu...pastu dier terus bangun nak kuar dr bilik...bila dier sampai kat pintu jer aku terus kejar dier..aku terus tutup pintu dan lock terus..aku dapat nampak muka Nazrin yg merah padam tu...pastu aku terus cakap "Rizal dahaga jugak...nak minum ni..".."abis tu nape tutup pintu??"dier tanye aku ..aku tak jawab ..pas tu aku terus tarik dier ke atas katil...bila dier jatuh atas katil aku terus gomol dier..."ape nih??" .."ala lek aa kejap jer"aku jawab soalan dier.."nanti bapak tau" Nazrin kata kat aku...aku terus gomol atas badan Nazrin... nampak dier dah tak boleh nak buat ape ape..."jap nak kuat kan volume radio" kata Nazrin..aku biar aje..pastu Nazrin datang balik kat aku..."best jugak,...nak lagi" Nazrin bagitau aku tanpa disoal..

Best wehhh....dapat green light pulak drp si Nazrin tu aku rase dier dah syok giloss tu...."naz dah biasa ker??" "baru nak cuba"jawab dier bila aku soal...aku pon dah tak cakap banyak lagi terus jer aku peluk dier "best la badan naz ni..."aku bisik at telinga dier..terus aku lucut kan baju body fitt dier tu...sekali ngan colinyer..Nazrin biar aje ape aku buat kat dier..best nyer aku dapat tengok tetek si Nazrin ni..nak aje aku potong buat puding...aku terus menikmati badan Nazrin...wangi sungguh...kena ngan kaler kulitnyer yg melepak tu...lepas selesai menjilat tetek aku move ke istana cinta Nazrin ...dah siap berair dah burit dier ni...aku pon tak tau berape kali dier klimaks...aku bukak seluar dalam dier pas tu aku gelintir burit dier...aku jilat burit dier...fuhhh nikmat sungguh..enak dan lazat burit Nazrin...aku tak tau nak buat ape lagi pas tu Nazrin take over plak kat permainan kami..diurut urut nyer batang aku "eii..seronoknyer"kate Nazrin ..aku lek aje..."Rizal..teruskan laa"..aku terus menarik narik bibir burit Nazrin..."ahhhh...ahhh"..Nazrin mengeliat sikit dengan suara yg tersekat sekat...aku makin rancak menjilat burit Nazrin...

Pastu tibelah masenyer Nazrin ingin aku memparkon nyer "cepat laa Rizal...tak tahan dah ni.."..aku terus menghalakan peluru berpandu aku kearah yg disasarkan iaitu ke burit Nazrin...aku masukkan sedikit kedalam burit Nazrin batang ku...mak oii tak pernah aku rase senikmat itu sebelumnya.."ahhhhhhhhhh......" Nazrin merintih ...aku bedal lagi burit dier..Nazrin klimaks lagi..aku jolok dalam sket ..lagi lame lagi dalam...pas tu aku dayung kuat kuat...sampai keluar darah dari burit Nazrin....ahhh aku tak kira aku teruskan jugak mengepam burit Nazrin...

Ehhehehehehe...jangan marah ..cerita aku ngan Nazrin akan lebih rancak lagi pada masa yg akan datang...jadi harap kowang tunggu la ....


Nukilan
"gile seks "